lidmaatschap, paard en sport knhs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

lidmaatschap, paard en sport knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 19:53

ik had even een vraag, sorry als hij al ergens is gesteld, maar ik kon het niet vinden.
ik wil dus een startkaart aan gaan vragen, en nou heb ik dus heel veel topics hier gelezen, en de FAQ doorgelezen, en ik kon het daarin niet echt vinden.
ik het al een ledenpas van de knhs, en de paard en sport krijg ik ook al,
als ik dan een startkaart wil aanvragen, kan ik dan doorgeven dat ik dat al heb? of moet je dat gewoon allemaal in 1 betalen?
even een qoute uit de FAQ (sorry als dat niet mag Bloos)
[quote='FAQ']Eenmalige kosten

KNHS
* Registratie van paard 20,80
* Registratie van pony 14,75
* Registratie van persoon 2,90

Jaarlijkse kosten
* Lidmaatschap vereniging
Dit kan variëren van 20 € tot meer dan 100 €, in dat laatste geval zit er vaak wel les en gebruik van de manege bij inbegrepen.
* Lidmaatschap KNHS
* Startkaart
** Paarden 38,50 (geldig vanaf 1-10, 19,25)
** Pony’s 24,00 (geldig vanaf 1-10, 12,00)
* Abonnement Paard & Sport 27,00 (het is niet duidelijk of dit nu verplicht is)[/quote]

hier staat dus wat je nodig hebt, en de paard en sport en de ledenpas heb ik al (is de ledenpas dan lidmaatschap knhs?)
Bloos

Sim

Re: lidmaatschap, paard en sport knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:55

Als je al een ledenpas van de knhs hebt, ben je dus op de een of andere manier lid van de knhs geworden. Ws door je abbo op de P&S? Maar je ledenpas is geen "bewijs" van lidmaatschap van de knhs. Je zult dus de registratie van het paard/pony en de startkaart moeten betalen. Bij aanvraag van je startkaart wel vermelden dat je al lid bent van de P&S.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 21:00

okee, bedankt, waarschijnlijk heb ik die paard & sport doordat ik lid was van de fnrs..?

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 16:27

En dan heb ik hier weer een vraag voor. Ik ben al wel lid van de knhs sinds 2 maand maar heb nog geen paard en sport ontvangen..?

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:20

Ik lees dat je lid bent van paard en sport via de fnrs. Dit is dan de kwartaal editie, wordt je lid van de KNHS (dmv startkaart) dan krijg je de maandelijkse editie en hier betaal je dus €27,00 voor. Volgens mij is dit ook gewoon verplicht, maar dat kan je weer nakijken op de site van de KNHS of navragen bij de vereniging waar je lid van bent.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 15:38

Aah okee, bedankt!

bordewolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:31

Citaat:
* Abonnement Paard & Sport 27,00 (het is niet duidelijk of dit nu verplicht is)

Ik heb hierover verschillende malen contact gehad met KNHS. Eerst zeiden ze dat het alleen verplicht is voor wedstrijdruiters, maar nu blijven ze volhouden dat het bij een "eerste lid" in een huishouden verplicht is. Vroeger was dat vanwege de officiele zaken en de wedstrijdkalender, maar die staan er tegenwoordig niet eens meer in.