tuurlijk er zitten goede tussen , maar zeker ook slechte tussen, dat als je het hoort dat je hoofd spontaan zo
staat.maar de aanleiding, of een aanleiding hiervoor, het niveau dat gevraagt word, gaat dat niet in de richting van het niet vrijwillig haalbaar meer van de paarden, maar net zolang gedreunt worden dat ze het niet anders dan wel moeten doen...want anders krijgen ze een schok en slag een mep of gewoon complete mishandeling...
Ik denk dat de jury's op dit niveau er zekers wat mee te maken hebben.
ze geven juist hoge punten als de benen bijna de neusgaten ingeduwd worden, en de achterhand laat het afweten..maar dat zien ze niet, of dat doet er gewoon niet toe.
maar ook het publiek, die vinden het fantastisch om te zien, maar als je heel kritisch bekijkt, er bv. een foto van maakt zie je dat het paard het niet van de normale verzameling doet.
dan denk ik van tja, wat kan je er aan doen....de jury leden...het blijft uiteraard een jurysport...
maar een tja weet niet....dat ze strenger moeten opletten, cursussen ofzo...
dat dat het zo niet langer kan, en onnatuurlijk is om een paard zo te laten lopen en het zo niet bedoelt is....
wat denken andere mensen hiervan ? ik ben er erg benieuwd naar.
Ik hoop dat ik het moraal een beetje duidelijk zo heb neergezet

ik weet niet of het hier goed staat, heb even rondgesnuft maar volgens mij hoort ie hier