Locaties met Agterberg bodem omg. Hoofddorp?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HocusTivoli

Locaties met Agterberg bodem omg. Hoofddorp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 11:40

Wie weet er wedstrijdlocaties in de omgeving Hoofddorp/Amsterdam waar ze een zeer goede rijbodem hebben? Bijv. Agterberg of iets vergelijkbaars. Alvast bedankt voor jullie reacties! (Ik weet tot nu toe Wennekers in Aalsmeer en Amstelland in Amstelveen)

HocusTivoli

Re: Locaties met Agterberg bodem omg. Hoofddorp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 11:42

Helemaal niemand? Er is op dat gebied niet zo veel hier in de omgeving vrees ik. Misschien dan verder weg in Noord-Holland/Zuid-Holland/Utrecht?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:56

Niet in de buurt van Hoofddorp, maar wel in NoordHolland zijn Blokker (manege de Eenhoorn) en Wormerveer (Zaanse Ruiters) die indoor wedstrijden organiseren op agterberg bodem.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 14:05

Vanaf oktober zijn er weer indoorwedstrijden in Oudekerk a/d Amstel. Daar is de bodem ook prima, zowel van de losrijbak als de binnenbak.

In Utrecht heb je verder nog Hippisch Centrum Harmelen met een hele mooie accomedatie. De accomedatie in Waverveen schijnt ook erg goed te zijn.

Wat zoek je precies?

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 22:04

Bedankt voor jullie reacties! Daar moet ik dan maar eens gaan kijken. Ik wil Tivoli weer gaan starten. Aangezien ik daar anderhalf jaar naast heb gelopen met een peesblessure, ben ik erg voorzichtig met hem. Het is nu zaak om hem heel te houden, dus ik wil met hem absoluut niet meer op van die gatenkaas of loodzware bodems starten...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:20

In Ouderkerk aan de Amstel bij stal Amstelhoeve/Zeinstra hebben ze ook een heel goede zandbodem, binnen als buiten.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:42

TeeGee schreef:
In Ouderkerk aan de Amstel bij stal Amstelhoeve/Zeinstra hebben ze ook een heel goede zandbodem, binnen als buiten.

Die bedoelde ik ook...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:43

Anoeska27 schreef:
TeeGee schreef:

Die bedoelde ik ook...

Ja, maar ze hebben nu ook een grote spring/dressuur tuin aangelegd.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:02

Klopt, maar komend weekend is de laatste buitenwedstrijd en die zit vol. Dus vandaar dat ik uit ben gegaan van het indoorseizoen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 00:02

De wedstrijden in de Haarlemmermeerse Bos manege zijn op prima bodems. Buiten inrijden op vilt/zand bodem en binnen ligt ook vilt zand.

Velsen Zuid is ook een super locatie. Bodems zijn allemaal net vernieuwd. Schoteroog schijnt ook allemaal splinternieuw te zijn, maar ben ik zelf nog niet geweest. Afgelopen weekend in Muiderberg geweest en daar lag ook een prima bodem. Lucky Stables in Mijdrecht kan ook nog...

Hoofddorp zelf bij de Meerse ruiters vond ik een erg zware bodem, maar wel zand.

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 11:39

OK, bedankt allemaal! Ik ga maar eens rondkijken bij die locaties.