Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rowo schreef:En ik vind dat ze met de vier-en zestallen en verenigingskampioenschap totaal verkeerd bezig waren. Ze proberen het te promoten, maar onder tussen wordt het naar de verste ringen verschoven en de prijzen zijn niet om over huis te schrijven. Tuurlijk hoeven we niet allemaal een deken of wat dan ook, maar de winnaar van de L krijgt een zadel en de winnende vereniging een lintje en medaille. Beetje scheve verdeling.
En idd doodzonde met de verenigingskampionschappen dat de dressuur en het springen tegelijk waren. Dat haalt het verenigingsgevoel wel weg.
antitaxandri schreef:Ik hoor allemaal 'positieve' verhalen van de hippiade, maar zelf vond ik het niet zo best.. Het losrijterrein voor de dressuur leek meer op een knollenveld. De dressuurringen waren bijgestrooid met wit zand.. Ik had d'r geen last van, maar iedereen weet hoe dressuurpaarden kunnen zijn. Het springterrrein is nu al jaren achtereen een punt van discussie, zo verschrikkelijk glad... Zijn er nog meer mensen die er zo over denken, of die andere negatieve punten hadden?

CGJ12 schreef:antitaxandri schreef:Ik hoor allemaal 'positieve' verhalen van de hippiade, maar zelf vond ik het niet zo best.. Het losrijterrein voor de dressuur leek meer op een knollenveld. De dressuurringen waren bijgestrooid met wit zand.. Ik had d'r geen last van, maar iedereen weet hoe dressuurpaarden kunnen zijn. Het springterrrein is nu al jaren achtereen een punt van discussie, zo verschrikkelijk glad... Zijn er nog meer mensen die er zo over denken, of die andere negatieve punten hadden?
Dit is al jaaaaaaren zo, en niemand die er iets van zegt.
In "Paard en Sport" is alles weer GEWELDIG.
Eigenlijk is dat blaadje niks meer dan een "PARTIJBLAD" zoals de russen die uitgaven in de jaren 45 tot de val van de muur.
De Paardenkrant publiceerde geloof ik een foto waarop pony's losreden tussen de bordjes "hier niet losrijden", maar die waren iets te laat. Vorig jaar gebeurde dat op nóg veel grotere schaal, en niet zonder reden.........
Gert, doe er iets aan!

antitaxandri schreef:Ik hoor allemaal 'positieve' verhalen van de hippiade, maar zelf vond ik het niet zo best.. Het losrijterrein voor de dressuur leek meer op een knollenveld. De dressuurringen waren bijgestrooid met wit zand.. Ik had d'r geen last van, maar iedereen weet hoe dressuurpaarden kunnen zijn. Het springterrrein is nu al jaren achtereen een punt van discussie, zo verschrikkelijk glad... Zijn er nog meer mensen die er zo over denken, of die andere negatieve punten hadden?

vonneke schreef:Mooie oplossing:
B/L1/L2/M1/M2 verenigingskampioenschappen in wanroij laten verrijden. (daar is toch ruimte zat en een mooi terrein)
Z1/Z2 en al het springen naar ermelo.
mensen die mogen springen en dressuren in hoge klasses moeten dan maar kiezen
TeeGee schreef:Ik vond het belachelijk dat er overal bordjes stond met: Hier niet losrijden en je vervolgens bijna onder een paard zat!
idd en dan ook nog schreeuwen 'kijk toch uit!' ,pff.

antitaxandri schreef:@cgj12, jij hebt wel wat goede ideeen, waarom schrijf je ook niet naar de P&S?