Ik wil graag op wedstrijd, hoe werkt dat??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisje85

Ik wil graag op wedstrijd, hoe werkt dat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 16:59

Hallo allemaal!

Even kort mijn uitleg voor dat mijn vraag komt Lachen
Ik ben 22 jaar en rijd als sinds mijn 8e paard/pony
Ik heb alijd gereden op een manege, meerder lessen gevolg per week en daar later ook mijn lease pony gehad.
Helaas werd de manege gesloopt en daarna ben ik via andere manege's uiteindelijk gestopt omdat er de lol af was voor mij.
Sinds kort ben ik bijrijdster op een stalhouderij vlak bij een manege.
Dressuurtechnisch heb ik met de pony een
Op zich zou ik ter zijner tijd wel eens op wedstrijd willen, maar weten jullie hoe ik dit aan moet pakken?
Waar moet ik allemaal lid van worden, kan en of moet ik starten via een manege, en kun je ook alleen wedstrijden op een manege in de buurt of moet je echt altijd de hele regio door, dus ook op "uitwedstrijd" zegmaar?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want het begint wel weer een beetje te jeuken zal ik maar zeggen!

aerdenhout1

Re: Ik wil graag op wedstrijd, hoe werkt dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:06

Misschien een idee om eerst eens een of twee onderlinge wedstrijden te rijden bij de manege? Om de "officiele" wedstrijden te kunnen rijden, moet je paard in elk geval gechipt zijn, zijn jaarlijkse entingen op tijd hebben gehad en dat moet ook in zijn paspoort zijn vermeld door de dierenarts. Dan moet je lid worden van een vereniging, en pas dan kan je worden ingeschreven bij de K.N.H.S. waar je dan je start coupons krijgt ( nou ja, koopt natuurlijk! )

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:09

Als je KNHS wilt starten, moet je je aansluiten bij een vereniging, startkaart aanvragen en dan kun je onderandere op http://www.knhs.nl / http://www.startlijsten.nl kijken naar data & plaats voor wedstrijden en dan kun je je inschrijven waar je wilt starten. (eerst bellen of er nog plaats is en dan startcoupons opsturen Knipoog ) Je hoeft dus niet de hele regio door, kan wel, het is maar net waar je wanneer wilt starten.

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:43

Je hebt het topic dubbel geplaatst. Zie mijn reactie in je andere topic Knipoog *temt*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:24

Zie de FAQ.