Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Volgens mij hoeven ze ook geen week van te voren erop, want dat heeft bijna geeneen vereniging waar ik ben gestart.
MeligeKelly schreef:Dit is idd heel erg irritant, zelf maak ik dat ook wel eens mee maar meestel niet zo laat nog geen lijst. Ik hoop voor je dat je het optijd te weten komt, want het is knap irritant als je het laat weet.

Roos91 schreef:Ik heb gehoord dat het een week van te voren moet. En zonniet, vind ik het alsnog onterecht.
Dat kan toch gewoon niet! Stel dat er mensen zijn die moeten werken ofzo, of druk zijn!
Die kunnen niet elke dag even kijen hoe laat ze meoten starten.
Je weet dat je op concours moet dat weekend en meestal weet je ook wel of dat in de ochtend of de middag gaat worden. Hoe laat je dan exact weg moet hoef je toch geen week van tevoren te weten
(dat veranderd dan toch nog tig keer
) Alanta schreef:Eerst even goed kijken voordat je zo gaat blazen, de startlijsten staan al een paar dagen op hun eigen
site http://www.brinkruiters.nl, deze link staat ook op startlijsten.nl
Ging mij meer om het algemene gegeven dat je die lijst toch niet zolang van tevoren nodig hebt