Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daNiielle_ schreef:Ik heb een keer een fotoreading laten doen door iemand, daar heb ik erg veel aan gehad, ze had mij verteld waar het paard eerder stond etc. misschien is dat een idee?
dus daar kunnen ze in duitsland niets mee neem ik aan. en er staat wel levensnummer op het duiste papier, maar er is een nederlands blanco nrps papoort bij, dus dat vind ik wel vreemd..? silverbrumby schreef:daNiielle_ schreef:Ik heb een keer een fotoreading laten doen door iemand, daar heb ik erg veel aan gehad, ze had mij verteld waar het paard eerder stond etc. misschien is dat een idee?
weet dat die uit duitsland komt en daar in sport heeft gelopen ( tenminste dat zegt de vorige eigenaar, dus dan nemen we dat aan), dus of ik dan daaraan zoveel heb, en wie is erin te vertrouwen ze kunnen ook zo maar wat zeggen ?!

crossmonster schreef:dan zal hij papierloos zijn geweest toen hij geimporteerd werd.
ik vrees dat je zo dus nergens iets zal kunnen achterhalen
Fitzroy schreef:Ik heb ook contact opgenomen met de Deutsche Reiterliche Vereinigung: http://www.pferd-aktuell.de/ Op basis van de naam en de afstamming kunnen ze je precies de sportresultaten van je paard vertellen.
Op de Equitana heb ik zelfs nog eens een uitdraai laten maken bij een stand van hen.
Op het Westfaler-papier van mijn paard staat: eingetragen + een sportnaam erbij.