Afmelden via Mijn KNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Afmelden via Mijn KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 05:50

Heeft iemand ervaring met een combinatie afmelden via Mijn KNHS?
Is deze digitale afmelding meteen voldoende voor je vereniging of moet je je ook nog eens extra afmelden bij de vereniging?
Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn startkaart idd is opgezegd?

GeneralFlynn

Re: Afmelden via Mijn KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 06:01

Bel ze even voor de zekerheid.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 06:02

Dek wel dat je je nog even moet afmelden bij je vereniging, das wel zo netjes.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 08:37

Zover ik weet, meldt de secretaris je af via Mijn KNHS en schrijft je ook uit bij de vereniging. Tenminste zo doe ik het als secretaris van onze vereniging.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:35

Ik heb me afgemeld bij mijn KNHS toen Otje overleden is. Startkaart is dan opgezegd, dat werkt en die hoef je bij de vereniging dus ook niet meer af te melden(zij krijgen dan daar ook geen rekening meer voor).
Als je een verenigingslidmaatschap af wilt melden moet je dat natuurlijk nog wel via de vereniging doen. Maar dat is voor mij niet van toepassing, omdat ik nog meer paarden uitbreng/ga brengen en dus gewoon lid wil blijven. En wij hebben geen apart lidmaatschap per paard dus voor de vereniging hoef ik verder niets te regelen

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:07

Lidmaatschap van de KNHS kan je alléén maar afmelden via je vereniging, met de afmelding geeft een vereniging namelijk aan dat je geen contributie of iets dergelijks meer verschuldigd bent, dat je 'vrij' bent om over te stappen naar een andere vereniging. Zoals iemand hier al aangaf is het ook zonder meer fatsoenlijk om je netjes bij je vereniging af te melden.
Startkaart kan je wel zelf afmelden via mijn KNHS, overigens gebeurt bij onze vereniging alles via het secretariaat, da's heel makkelijk.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 16:49

Het gaat idd om een combinatie cq startkaart en niet om het lidmaatschap van de vereniging of KNHS.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 22:14

Leden laten mij altijd weten als een startkaart moet worden afgemeld en ik meld ze dan ook af.