Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Figo schreef:Weet jij trouwens al of je 16 september ook meedoet of niet?

0maris0 schreef:Figo schreef:Weet jij trouwens al of je 16 september ook meedoet of niet?
16 september?
dan is de volgend onderlinge ofzo? Soo_Shirley schreef:Je bent 4e, en zij 5e
Maar goed gedaan hoor !
Figo schreef:ja staat op de site van owfdan is de volgend onderlinge ofzo?

Sisco4life schreef:volgens mij is dat als je dezelfde punten hebt gehaald(daar ben jij ook al achter) en jij dan voor een bepaald onderdeel ( geloof rijden in het algemeen of houding, weet niet eens hoe het heet) een hoger cijfer hebt. Dan ben jij dus iets''beter'' en heb je die plus om duidelijk te maken dat je boven de andere 193 staat.
Figo schreef:Oke, ja is wel logisch ja
Wel gezellig als je komt kijken

Denise_Perla schreef:Plusje zit heb in het onderste blokje ergens idd
Ik ga miss. ook wel mee doen als het goed gaat de 16e, nog even afwachten

Denise_Perla schreef:Jaa, ik slaag altijd bij ooteman
Maar gaat gelukkig alweer iets beter met rijden, moet nu maand lang & laag rijden en dan komt die mevrouw weer... Heel verhaal zit er aan vast, maar gaat er gofftopic zo
0maris0 schreef:Haha wie slaagt er niet bij ze?! (met de aanbiedingen vooral)
Mooi dat het beter gaat met rijden!
Het gaat idd lekker oftopic zo,
Maar ik weet het alweer dus kan er net zogoed een slotje op!
En praten we weer mooi verder op het NH Topic..

Klinkt wel raar dat 'gelukkig' maar zo voelt het wel. Gisteren die les hele tijd lang & laag moeten rijden tot ze echt goed ging ontspannen. Veel overgangen moeten maken op mijn zit, 'sturen' op mijn zit etc. Nouja, wat er uit kwam, zij dacht dat Fool met inrijden te overhaast is gereden en er teveel in haar mond is gezeten. Wat ik begreep heeft ze dit gedrag ook bij hun vertoont. En ook heeft ze altijd 'tanden geknarst' wat ook een teken van verzet kan zijn. Nu moet ik maand lang & laag blijven rijden en als het ware 'opnieuw' beginnen. Dus, opzich wel mooi kút...