Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rhodos schreef:Ik heb even in je HAW topic gekeken. Erg mooie fries heb je en het ziet er keurig uit. Heel kritisch: mijn mening is dat je paard op bijna alle foto's te diep en te hoog ingesteld loopt. Op de foto's 10 en 11 loopt ze het mooist maar ook daar zou ik persoonlijk nog iets meer lengte in de hals willen zien, het neusje echt op de loodlijn en dat de hele bovenlijn van de hals iets meer zakt.
Rhodos schreef:Ik heb even in je HAW topic gekeken. Erg mooie fries heb je en het ziet er keurig uit. Heel kritisch: mijn mening is dat je paard op bijna alle foto's te diep en te hoog ingesteld loopt. Op de foto's 10 en 11 loopt ze het mooist maar ook daar zou ik persoonlijk nog iets meer lengte in de hals willen zien, het neusje echt op de loodlijn en dat de hele bovenlijn van de hals iets meer zakt.

Dus streef ernaar je paard over de schoft, met halslengte en de neus voor de ll te rijden.
Rhodos schreef:Wanneer start je? Laat je weten of je commentaar hierop krijgt en wat je punten zijn?

dus dat is het probleem ook niet, ik vind haar gewoon niet fijn lopen als ik haar helemaal diep heb, met halsstrekken is dat goed. maar verder wil ik haar neusje eruit hebben en nagefelijk

loesaardbei schreef:ik vind dat ze nu met de nieuwe proeven meer kijken naar het nagevelijk rijden en meer ronder.. vroegen haalde ik makkelijk een wp in de B met mijn oude pony. en met de nieuwe werd het moelijker. daar heb ik nu geen last meer van
(srry voor het off-toppic)
loesaardbei schreef:en meer ronder..