Van-tot wedstrijdseizoen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Van-tot wedstrijdseizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 09:15

Kan iemand mij vertellen van wanneer tot wanneer het wedstrijdseizoen loopt? Hiermee bedoel ik van wanneer tot wanneer een startkaart geldt, wanneer je weer een nieuwe moet aanvragen. Vanaf oktober is het nml. de helft van de prijs, maar wanneer loopt die kaart dan af? Vraag me nml af of het zin heeft om dan een kaart te nemen. Als het van jan-dec loopt heeft het voor mij weinig zin omdat ik niet elke week ga starten

Zesiram

Re: Van-tot wedstrijdseizoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 09:17

Je kaart is geldig van januari tot/met december, of als je hem later aanvraagt van die tijd t/m december. Je hoeft niet jaarlijks een nieuwe aan te vragen, in tegendeel zelfs. Als je je startkaart niet verlengt wilt hebben, moet je dit voor 30 november doorgeven aan de KNHS.
Als je niet veel start, kan je net zo goed wachten tot 1 januari. Je kan hem dan overigens het beste wel eerder aanvragen, maar als ingangsdatum 1 januari opgeven. Het kan aan het eind/begin van het jaar namelijk best een paar weken duren voordat je hem binnen hebt.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 09:38

Oke duidelijk. Dank je wel Lachen Hmm ik wil zo graag starten! Maar het is wel veel geld als je misschien 2-3 keer gaat starten tot aan december

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:31

Als je vanaf oktober een startkaart neemt hoef je geloof ik maar de helft te betalen Knipoog

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 15:51

Marritt schreef:
Als je vanaf oktober een startkaart neemt hoef je geloof ik maar de helft te betalen Knipoog

ja dat zei ik ook al in me eerste berichtje Knipoog maar toch bedankt

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 20:58

Je startkaart is gewoon het hele jaar geldig & wordt automatisch verlengt als je hem niet opzegt.