15 september 1e wedstrijd! hoe moet ik me voor bereiden ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

iloverosita

15 september 1e wedstrijd! hoe moet ik me voor bereiden ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 13:12

heey allemaal
ik heb 15 september me 1e wedsrijd en voor de pony is het ook de eerste wedstrijd
wat moet ik doen om het galdjes te laten verlopen
ik ben namelijk nu al zenuwachtig Verward
groetjes iloverosita

henriekeee

Re: 15 september 1e wedstrijd! hoe moet ik me voor bereiden ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:36

gewoon blijven trainen, misschien keertje op ander terrein? om je pony te laten wennen, maar vooral niet gaan stressen, hoe moeilijk dat ook zal zijn

iloverosita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 14:12

okey bedankt zal het proberen
het moet toch lukken ?

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:55

Als al die anderen het kunnen, kan jij het ook!

Zorg dat je voldoende tijd neemt zodat je in ieder geval niet hoeft te haasten. Houdt rekening met uitvallers! Zorg verder dat je op tijd op stal bent zodat je rustig kan poetsen, vlechten, evt vieze plekken wassen, en dat je paardje ook wat kan eten als je vroeg weg moet.
Zorg dat alles schoon is, zadel, hoofdstel, beenbescherming, je laarzen en dat je op de dag zelf alleen nog in hoeft te laden.
Ken verder je proef, laat iemand tijdens je losrijden een paar keer checken hoeveel combinaties er nog voor je zijn. Rijdt relaxed los, je kan toch niets meer verbeteren, je hoeft enkel de spieren los te maken.
Zorg verder gewoon dat jullie samen een leuke dag hebben!

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:46

Oke dit heb ik ook meegemaakt. Tong uitsteken
Is je pony trailermak? Als dit niet zo is OEFENEN! Tong uitsteken

Zowiezo de dag van tevoren je paard vlechten, poetsen, wassen, knippen, enz. Zadel en hoofdstel invetten, laarzen poetsen en savonds je tassen klaarzetten.

Maak een lijstje met wat je allemaal mee moet nemen. en pak alles in de avond van tevoren. leg ook de kleren klaar die je aanmoet.

Ga vroeg naar bed en sta ruim optijd op. ontbijt goed en doe verder rustig aan. vooral niet stressen. doe gewoon zoals je altijd doet.

Op het terrein moet je eerst zelf goed kijken waar het secretairiaat is en waar je moet inrijden en waar de ringen zijn. dan je pony uitladen en loop eerst een rondje met hem over het terrein, beetje verkennen. Als je gaat inrijden moet je gewoon rustig blijven en doen zoals je altijd doet. ook wanneer je de ring ingaat.

Succes en vooral veel plezier Knipoog

Gayle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 22:52

Een lijstje maken met wat je allemaal nodig hebt, zodat je niks vergeet. Knipoog