kleuren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 21:40

ik ga nu mijn nieuwe fries in september starten dus ik vroeg me af wat nou mooi op haar staat.

ik had voor mijn vorige paard een wit sjabrak maar die is eigenlijk heel lelijk geworden. nu heb ik nog een creme kleurige pad liggen van HH en ik dacht dat dat misschien wel mooi op haar zou staan. mijn broek is gebroken wit, en mijn handschoentjes ook. als ik er een creme/geel kleurige plastron bij doe. is dat mooi of vinden jullie van niet?

groetjes lotte

TeeGee

Re: kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:14

Als je een creme rijbroek hebt zou ik niet met een wit dekje rijden. Dus dan die HH pad eronder.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 11:00

TeeGee schreef:
Als je een creme rijbroek hebt zou ik niet met een wit dekje rijden. Dus dan die HH pad eronder.

het gaat om een gebroken witte rijbroek dus niet echt creme kleur

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:01

Ik zou een dekje zoeken dat precies bij je broek past Ja

Ranovich

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:03

Als ik jou was zou ik ook voor de zelfde kleuren kiezen
of alles wit, of alles dezelfde kleur creme, of alles dezelfde kleur gebroken wit zoals je broek.
Op een fries zijn alle combinaties wel mogelijk
Succes nog met kiezen
Overige vind ik creme met een blauw jasje en een blauwe cap wel mooier dan met zwart

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 18:01

hmm, ik ga denk ik maar even de kleuren vergelijken. het is ook zowat om een nieuiwe broek te kopen. zelfde geld voor een blousje, sjabrakje is zowiezo aan vervanging toe, maar had deze nog liggen.

Fantastico

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:03

Bij een gebroken witte broek kan volgens mij zo'n beetje alle kleuren, behalve echt wit dan, en beige of creme denk ik dat er ook niet zo bij staan. Ik vind persoonlijk op een zwart paard knalkleuen wel heel mooi staan.. Maar daar moet je dan natuurlijk van houden

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 18:22

Fantastico schreef:
Bij een gebroken witte broek kan volgens mij zo'n beetje alle kleuren, behalve echt wit dan, en beige of creme denk ik dat er ook niet zo bij staan. Ik vind persoonlijk op een zwart paard knalkleuen wel heel mooi staan.. Maar daar moet je dan natuurlijk van houden

voor een wedstrijd vind ik het niks, en voor de training eigenlijk ook niet. ik hou meer van grond kleuren bijv connaq of lichtgroen Bloos

Fantastico

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:46

PlingMijn tip:
Kijk wat voor shirtjes of truien je aan wilt doen tijdens het paardrijden, kijk dan of ze bij je broek passen, en pas daar dan je dekje op aan.. Zoals ik al zei, op zwart staat alles.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:00

Marritt schreef:
Ik zou een dekje zoeken dat precies bij je broek past Ja

Dat zou ik ook doen idd. Lachen