Ik vond Fitz de laatste tijd eigenlijk niet zo fijn aanvoelen maar toen ik vrijdag bij Herman was vond hij hem toch wel weer vooruitgegaan.
Met het losrijden kwam hij weer veel te diep en heb ik hem nog een aantal keren flink wakker geschud waarna hij idd wat beter te rijden was.
In de eerste proef voelde hij wat doods aan, hij liep zijn oefeningen op zich goed maar het miste naar mijn idee een stukje uitstraling.
Omdat ik 2 weken geleden in Spijkerboor met de kür goede ervaringen had opgedaan met wielsporen de tweede keer, besloot ik mijn wielsporen voor de tweede proef om te doen.
Oeps, dat was even een inschattingsfout: Fitz was in de galop zo vreselijk heet de tweede proef dat ik er niet meer aan mocht komen. Hebben jullie wel eens een appuyement met wissels erin gezien

De tweede proef werd dus een behoorlijk rommelig geheel.
Bij de prijsuitreiking bleek dat ik in de eerste proef 180 pnt had, yes, eindelijk weer een puntje erbij.
De tweede proef had ik er 165, nog wat aan de hoge kant naar mijn idee.
Gezien het feit dat er toch echt niet hoog gejureerd was, in de Z1 had de nr. 1 resp. 167 en 165 pnt. vond ik het toch wel een leuke opsteker na maanden van blessureleed en verzet van Fitzje.
Op advies van Herman komt de kraker bij Fitz en ik ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen.