Overgang pony's naar paarden, automatisch?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Overgang pony's naar paarden, automatisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:31

Ik vroeg me af of de overgang van pony's naar paarden automatisch gedaan word als je 18 geworden bent. Ik weet dat ik dit jaar nog bij de pony;s mag rijden, met die zelfde pony wil ik ook tussen de paarden gaan rijden, word mijn startkaart dan automatisch omgezet?

En blijven de coupons die ik nu heb ook geldig als ik tussen de paarden ga starten?

Anoniem

Re: Overgang pony's naar paarden, automatisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:28

volgens mij moet je je inschrijven bij een rijvereniging want nu ben je lid van een ponyclub.

Verder is het een slim ideeom even naar de KNHS te bellen, die weten het je zo te vertellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:54

Je moet je ponystartkaart opzeggen en startkaart bij de paarden aanvragen, volgens mij kan dit vrij eenvoudig en houd je je combinatienummer ook. (Dit as bij mij zo, maar onze club was wel samen, dus hoefde daarvan niet te veranderen. Als ponyclub en rv anders is, zal je wel helemaal moeten veranderen denk ik)
Voor zekerheid zou ik even bellen.

Ponycoupons zijn sowieso niet geldig bij de paarden!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:48

Als het goed is moet je eerst een paardenstartkaart aanvragen. Je coupons zijn iig niet meer geldig bij de paarden.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:27

Ik dacht ook dat je het zelf moet regelen. Bel je eigen RV of je daarbinnen van de pony's naar de paarden kunt overstappen, als dat kan, kunnen ze misschien ook voor je regelen dat alles bij de KNHS wordt omgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 01:35

Ik kan bij de RV overstappen van pony's naar paarden, dat is gelukkig een pot nat. Lachen

Zal eens gaan bellen.