een aantal vragen over hoe en wat..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

een aantal vragen over hoe en wat..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 20:05

hoi hoi,

klinkt misschien een beetje stom maar omdat ik nooit officieel wedstrijden heb gereden en verder eigenlijk alleen met het werken van paarden bezig ben geweest heb ik een paar vragen over hoe en wat ik allemaal moet doen voor een wedstrijd en clubs enz..

als ik aan wedstrijden wil mee doen.. wat moet ik precies doen? moet ik ergens lid van zijn?
is het handig als je je bij een club in schrijft en hoe moet je nou een club kiezen en waar kan je zo een club vinden dan?? (rijvereniging)
als ik me wil aanmelden bij zoiets hoe moet ik dat dan doen..?
als ik wedstrijd wil gaan rijden moet ik dat van tevoren opgeven en moet ik dan bellen ofzo of wat op sturen??
en als ik bijv aan best gaand rijpaard mee wil doen moet me paard dan in een stamboek zijn opgenomen??

misschien een beetje domme vragen maar ik ga me der nu pas echt op richten omdat ik zelf een jong paard heb en verder nog geen tijd gehad om wedstrijd info te vragen..

wie me kan helpen.. erg bedankt..

liefs wendy

xTEZZ

Re: een aantal vragen over hoe en wat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 20:49

Je hoeft meestal Nergens lid voor te zijn om Wedstrijden te rijden. Meestal moet je je gewoon inschrijven voor een Wedstrijd, in iedergeval dat is bij ons zo. Tong uitsteken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 20:51

Ik denk dat je het beste even de FAQ door kunt lezen.
Een heleboel staat daar in uitgelegd. Als je dan nog vragen hebt horen we het wel. Knipoog

En je moet zeker wél lid zijn van een rijvereniging én de KNHS als je officieel wedstrijden wilt gaan rijden.

xTEZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:08

En als je wil meedoen met een wedstrijd, moet je van tevoren je opgeven. Knipoog

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:39

Ik ga ook weer beginnen, is wel even zoeken allemaal he!
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat zit als je mee wilt doen aan bestgaand rijpaard...

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:41

Een rijvereniging speur je op door eens in je gemeentegids te neuzen of te informeren bij een manege in de buurt.

Dan moet je lid worden en de secretaris van de vereniging zeggen dat je een startkaart wilt. De secretaris zal je alles verder wel uitleggen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:47

FAQ, zoekfunctie en regelementen van de KNHS zullen je een heel stuk wijzer maken. Knipoog