PAVO Cup Groningen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alanta

PAVO Cup Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 14:17

Wie is er vandaag naar de voorrondes van de Pavo Cup geweest in Tolbert en wat vonden jullie ervan?
Wat mij opviel was, dat de jury paarden laat meelopen die gewoon echt onregelmatig lopen! Iedereen had het erover, hij liep echt niet goed.
Wat ik mij verder afvroeg was, wat mensen beweegt om aan zo'n selectie mee te doen, ik heb wel eens het idee dat ze gewoon kunnen zeggen: ik heb aan de pavocup meegedaan!! HiepHoi! Nou er liepen paarden tussen, dat je echt zoiets had van, waar gaat dit over!!

Orrie_VBW

Re: PAVO Cup Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 16:02

ik heb vorig jaar meegedaan.
Wou dit jaar wel heel graag, maar kon geen vrij krijgen Verdrietig
Maar mn ervaring van vorig jaar, had ik idd zoiets van leuk een keer proberen.
We hadden nog 62 punten en als hij niet zo nerveus en daardoor alles vast ging zetten, waren de punten nog hoger.
En met dit resultaat waren we nog 5e, wat ik heel netjes vond voor mij als amateur.

Maar een onregelmatig paard mee laten lopen Bloos!
dan ben ik benieuwd hoeveel punten die had

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 16:23

Nou die had niet veel hoor: 54,5!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 16:31

Ik ben niet in groningen geweest, maar ga wel elk jaar in Veghel kijken.
En idd, wat er af en toe mee doet Ziek
Echt te erg!
En dan heb ik niet eens over onregelmatig, maar paarden die echt zo weinig talent hebben dat je van te voren weet dat je niet veel hogen dan 60 punten zult halen. (krabbelgangen en helemaal op de kop gebouwd)
Maar die doen dan mee ``voor de ervaring``.
Alleen is daar de Pavo niet echt voor bedoeld, ga dan gewoon een keer op westrijd.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 16:37

asjemenou schreef:
Ik ben niet in groningen geweest, maar ga wel elk jaar in Veghel kijken.
En idd, wat er af en toe mee doet Ziek
Echt te erg!
En dan heb ik niet eens over onregelmatig, maar paarden die echt zo weinig talent hebben dat je van te voren weet dat je niet veel hogen dan 60 punten zult halen. (krabbelgangen en helemaal op de kop gebouwd)
Maar die doen dan mee ``voor de ervaring``.
Alleen is daar de Pavo niet echt voor bedoeld, ga dan gewoon een keer op westrijd.

Ja inderdaad, ben ik het helemaal mee eens. Van alle 4-jarigen mochten 2 door en van alle 5 jarigen ook 2! Zegt wel iets over het niveau!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 09:50

De Pavo cup Groningen was echt niet om over naar huis te schrijven .....
Heb me erg verbaasd over een bokker die ook mee deed, sorry hoor maar die had er echt niks te zoeken, paard liep op de kop en ook nog onregelmatig ook.
De 2 vierjarigen en 2 vijfjarigen die door mogen naar Ermelo gaan het daar niet redden denk ik, de
oo seven vond ik een erg leuk dier maar de amazone kan de kwaliteiten van de merrie er (nog) niet uitrijden, best jammer, volgens mij is dit wel een paard met toekomst.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 12:51

Ja ik snap ook niet dat je je met zo'n paard opgeeft voor de voorrondes van de Pavocup, hij liep inderdaad op de kop en echt niet rad! Ik snap trouwens niets van die beoordeling hoor!

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 14:17

@haan:dat meisje S,van de 007 is een erg leuk meisje,en ze rijdt haar merrie ook goed,alleen ze was een beetje dwars toen,en ze gooide haar lintje wel af omdat ze schrok,dus wij hebben toch gelachen,dat meisje die erop rijdt is zelf ook nogmaar 15