Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en als ruiter moet je dan zelf kijken wat je wil.
VValar schreef:Echter vind ik, wanneer de bodem zo slecht is, dat ze een goed alternatief moeten zoeken om de selecties te verrijden.
VValar schreef:En voor 12 uur? Is toch best wel balen als jouw paard onregelmatig door de baan gaat omdat de bodem zo slecht is. Hoorde dat de pony's zaterdag al flinke gaten hadden getrapt namelijk.
Plukje schreef:Voor 12 uur was het niet fijn, maar ook niet zo bagger als TS omschrijft. Het was wel een kring kampioenschap, er liepen dus flink wat ´piefen´ rond die de boel goed in de gaten hielden.
Als het zo verschrikkelijk beroerd was, waarom waren er dan combinaties die 2 winstpunten per proef pakten? No offense, maar als jij 175 rijdt waar een ander 195 rijdt had je toch al niet zo veel kans op het regiokampioenschap.
En nogmaals, niemand was verplicht om te starten. Als je je een uur voor de wedstrijd nog afmelde kreeg je je geld nog terug ivm alle commotie.
Een reserve locatie achter de hand? Wordt toch wakker, dat is toch niet realistisch!
VValar schreef:Wat voor belangen heb je bij deze wedstrijd gehad dat je zo fel uit de hoek moet komen? Is nergens voor nodig.
. Zij piepen niet maar proberen er het beste van te maken. Maar paarden die niet aan het been zijn, niet in balans lopen etc die krijgen problemen.DendroFleur schreef:Maar ik denk dat ondanks een mindere bodem de betere combinaties vanzelf komen bovendrijven. Zij piepen niet maar proberen er het beste van te maken. Maar paarden die niet aan het been zijn, niet in balans lopen etc die krijgen problemen.
Toedeledoki schreef:Het is ook jammer dat er maar 1 mogelijkheid is om je te kunnen selecteren.
Novice schreef:Toedeledoki schreef:Het is ook jammer dat er maar 1 mogelijkheid is om je te kunnen selecteren.
Hier ben ik het mee eens!![]()
Zorg dat er een 4 tal selectie wedstrijden kunnen worden vereden en dat de beste 3 uitslagen tellen.
Bij voldoende resultaat hoef je er dus ook maar 3 te rijden en kan je zo'n wedstrijd als afgelopen weekend misschien afblazen
Zo gaat het in sommige andere delen van het land ook