Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rhodos schreef:Ik ben bijna jaarlijks op dit concour aanwezig en mijn feedback is:
1. het losrijgedeelte vind ik veel te klein. Daarnaast vind ik het storend dat er altijd vanalles omheen gebeurt. Vorig jaar bedacht iemand het stuk te sproeien terwijl er allerlei ruiters reden en dit jaar moesten een aantal mensen met belgen zonodig een stam uit de bossen sleuren.
2. Op zaterdag moest je in de L1 van het ene naar het andere veld. Volgens mij gaat daardoor een hoop tijd verloren.

. Fijne sfeer, goed terrein kortom dit staat elke jaar weer op de agenda. Maar inderdaad zou er iets kunnen worden gedaan aan 'communicatie'. Laat mensen weten wanneer prijsuitreikingen zijn. Het kan niet de bedoeling zijn dat ruiters ze verschrikkelijk lang moeten wachten op hun punten. Overigens was communicatie op achterste veld ook niet helemaal optimaal. De ringmeester daar wist niet wie in welke ring zat, de jury was een beetje de draad kwijt daardoor. Maar goed, dat kan altijd es gebeuren.