Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb je 2x plezier
marcpollove schreef:ik zou een paard nemen, ookals je nog groeit .. kan je em altijd blijven houden

je kunt altijd nog een paard nemen.. marcpollove schreef:ik zou een paard nemen, ookals je nog groeit .. kan je em altijd blijven houden
zap schreef:Hoe oud ben je?
LEANA schreef:Probeer het gewoon keero p een paard!
xx

Ukkiee schreef:LEANA schreef:Probeer het gewoon keero p een paard!
xx
Als ik eenmaal in de categorie paarden zit, kan ik niet meer terug. Het is dus niet proberen, maar doen of niet. En daar twijfel ik over. Nu kan ik tussen verschillende pony's kiezen waar ik wel eens op rijdt, wat paarden betreft heb ik eigenlijk maar één keus, want die anderen daar rijd ik nooit op.

hessy8 schreef:Ik zou op pony's blijven rijden.
jij rijd wedstrijden voor je plezier, niet om te winnen! Je zit al bijna in de F5 dus het gaat al heel goed.
Ik zou ermee doorgaan, pony's zijn super leuk en je houd de gezelligheid.
Kaatje64 schreef:Als je de F-proeven doet en je start een keer op een paard, dan wil het niet zeggen dat je dan niet meer terug mag op een pony. Ik heb zelf in de F-proeven commissie gezeten en weet dus dat je van paard of pony mag verwisselen.
Hoewel ik de laatste tijd niet meer zo vaak op pony's start. Maar alles is één categorie, tenminste, dat is de bedoeling van de F-proeven, maar misschien doet jouw manege dat anders. Ik denk in ieder geval dat het niet uitmaakt of je voor één keer op een paard start, je kan altijd terug naar de pony's lijkt me. Ik zou het gewoon doen, sowieso moet je op wedstrijden een paard rijden dat je vaker rijdt, want geloof me, als je altijd op paarden rijdt zijn pony's ineens héél anders
Joscaa schreef:FNRS wedstrijden? Rijd je die met eigen paard of manege paard?
Manege paard/pony; dan kan je toch iedere keer op een ander, ik snap het probleem niet helemaal...
Hanmar schreef:Bij F-proeven kun je toch altijd op verschillende paarden? Ik rij ook alles door elkaar hoorHoewel ik de laatste tijd niet meer zo vaak op pony's start. Maar alles is één categorie, tenminste, dat is de bedoeling van de F-proeven, maar misschien doet jouw manege dat anders. Ik denk in ieder geval dat het niet uitmaakt of je voor één keer op een paard start, je kan altijd terug naar de pony's lijkt me. Ik zou het gewoon doen, sowieso moet je op wedstrijden een paard rijden dat je vaker rijdt, want geloof me, als je altijd op paarden rijdt zijn pony's ineens héél anders
je vriendin kan toch altijd ook naar de paarden gaan
.. en aan de volwassenen daar raak je later aan gewend .. ik ben zelf 12 en ik rij tegen kinderen van 16 en nog win ik wel ..
.. dus leeftijd maak niet veel uit
want als je een keus gaat maken waar jij je niet fijn bijvoelt dan is het ook niet meer leuk