Groentje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sorenna

Groentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 21:22

Hoi iedereen,
Ik heb nog nooit een officiele wedstrijd gereden, alleen kleine manegewedstrijdjes. Nu heb ik een eigen paard, daar wil ik graag mee starten...Ze heeft al wedstrijd ervaring alleen ik nog niet Clown Met wat voor wedstrijdjes kan ik het beste beginnen en hoe weet ik waar wanneer wedstrijden zijn? (misschien beetje domme vraag Koe ) Maar ben dus nogal een groentje wat dat betreft Haha!

marle_sheila

Re: Groentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:18

oh dit ga ik ff volgen (A) ik wil namelijk binnenkort ook eens wedstrijdjes gaan starten met mn vz-pony

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 07:36

Allereerst lid worden van een rijvereniging, en die kunnen je verder vertellen over het hoe en wat, vwb de benodigde papieren etc.
Wedstrijden vindt je oa op:
www.startlijsten.nl, via de kring en/of regio waar je vereniging toebehoort wordt ook vaak een agenda uitgegeven.
Je begint in de B dressuur en zult daar minimaal 1 winstpunt moeten halen om te mogen springen.
Dan zijn er nog onderlinge wedstrijden, die tellen nergens voor mee en en kun je proeven wat de wedstrijdsport is.

Sorenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 08:51

Ooh oke, maar voor wat voor verenigingen kun je dan lid worden...? is dat dan gewoon FNRS ofzo?

Novice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:41

Meestal is er een ponyclub of rijvereniging in de buurt. Ga daar eens heen voor info, daar kun je je dan direct lid laten maken als het je een leuke vereniging lijkt.
Let wel op bij sommige verenigingen betaal je standaard lessen terwijl je daar misschien niet aan mee wil/kan doen!

Sorenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 17:07

Okeee bedankt:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:59

In de FAQ van dit forum staat een heleboel (wedstrijd) info.