De jury kwam uit zijn hokje om te vertellen dat ik verkeerd gereden had omdat mijn voorlezer verkeerd voorgelezen zou hebben. Uhhm, nou nee hoor meneer de jury, we lezen niet verkeerd voor en we rijden de proef gewoon netjes zoals het in het boekje staat. Er ontstond een uitgebreide discussie tussen Pipo-de voorleesster en de jury, die hele discussie is vastgelegd op band door Dorus-de-man-met-de-camera, leuk voor later

Het bleek dat het protocol dat de schrijver gebruikte niet klopte, er stond een onderdeel tussen wat er helemaal niet hoorde en bovendien onmogelijk was om te rijden. De jury had dit protocol dus ook gebruikt om de proef te volgen en niet zijn boekje. Het was hem wel gelukt om het deel wat ik moest overdoen 2 keer te punten en heeft uiteindelijk de gecorrigeerd wat ik de eerste keer reed en gepunt wat ik de tweede keer deed, dat was niet zo gunstig want we waren eventjes van ons a propos tenslotte. Dat vond ik dus niet zo sportief van meneer de jury, want wij deden niks verkeerd en hij wel