Cromvoirt, hoe kan ik in contact komen met een secretariaat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Cromvoirt, hoe kan ik in contact komen met een secretariaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 19:28

Alle telefoonnummers die ik bel (gevonden op hun website) hebben een cassettebandje. Ik heb zelfs geprobeerd om te bellen naar het nummer om lid te worden van de vereniging, in de hoop iemand persoonlijk te kunnen spreken.
Ze hebben geen vraagprogramma, er staat nergens wat de sluitingsdatum van hun wedstrijden is en wat de inschrijfkosten zijn. Email adres kon ik ook nergens vinden.

Iemand die misschien weet hoe ik meer informatie kan krijgen? Clown

Oreo

Re: Cromvoirt, hoe kan ik in contact komen met een secretariaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:40

Kun je geen manege ofzo vinden in Cromvoirt op telefoongids.nl?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 13:41

Ik heb alle telefoonnummers van hun site geprobeerd (en dat waren er 5 ofzo).
Je moet toch een goedgekeurd vraagprogramma hebben als je een wedstrijd organiseert?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 12:47

Scum schreef:
Alle telefoonnummers die ik bel (gevonden op hun website) hebben een cassettebandje. Ik heb zelfs geprobeerd om te bellen naar het nummer om lid te worden van de vereniging, in de hoop iemand persoonlijk te kunnen spreken.
Ze hebben geen vraagprogramma, er staat nergens wat de sluitingsdatum van hun wedstrijden is en wat de inschrijfkosten zijn. Email adres kon ik ook nergens vinden.

Iemand die misschien weet hoe ik meer informatie kan krijgen? Clown

Ik herken je probleem, zelf ook al druk bezig geweest om in aanraking te komen met het secretariaat! Heb ook al verscheidene keren ingesproken, maar ze bellen helaas niet terug dus word je ook niet wijzer van.

Zo eens vragen in mensen uit topic van Vught, die starten daar wel eens dacht ik.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 13:05

Laat me even horen als je meer weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:08

Ik heb wél iemand te pakken gekregen, en wel het eerste nummer wat ik belde. Nl, dat van het inschrijven bij de vereneging.
Heb je ook naar de mobiele nummers gebeld? oa de gene van het spring secretariaat heeft een mob. nummer bij haar naam staan. En bij het oefenspring secretariaart staat ook een mobiel nummer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:18

0ojannekeo0 schreef:
Ik heb wél iemand te pakken gekregen, en wel het eerste nummer wat ik belde. Nl, dat van het inschrijven bij de vereneging.
Heb je ook naar de mobiele nummers gebeld? oa de gene van het spring secretariaat heeft een mob. nummer bij haar naam staan. En bij het oefenspring secretariaart staat ook een mobiel nummer.

Weet jij toevallig dan hoeveel inschrijven kost, evt borg, prijzen?

Ga nu even proberen, mss heb ik ook geluk...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 13:19

Ik heb alle nummers van hun site gehad. En ik heb dezelfde vragen als Haike. Maar ook wanneer de sluitingsdatum is en of er nog plaats is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:24

Scum schreef:
Ik heb alle nummers van hun site gehad. En ik heb dezelfde vragen als Haike. Maar ook wanneer de sluitingsdatum is en of er nog plaats is?

Dat wilde ik ook nog weten idd!
Krijg nu niemand aan de lijn, ook bij de manege nemen ze niet op....

Scum: als jij iemand te pakken kan krijgen, wil je dan ook vragen of nog plaats is in de Z2?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 13:26

Ik weet eigenlijk niet wat ik er nu mee moet doen. Janneke, hoe laat en op welke dag heb je gebeld? En welk nummer heb je toen genomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:28

Scum schreef:
Ik weet eigenlijk niet wat ik er nu mee moet doen. Janneke, hoe laat en op welke dag heb je gebeld? En welk nummer heb je toen genomen?

Ik ook niet, stel dat ik straks moet afmelden omdat veulen toch later komt dan verwacht/gehoopt of er plotseling iets tussen komt, afmelden zal ook niet echt handig gaan, en of coupons dan nog ooit terug zie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:33

Voor het oefen springen moet je de dinsdag vóór het oefenspringen opgeven. Voor gewone wedstrijden méén ik 1 week van te voren.

Ik heb op een woensdag avond gebeld naar het nummer van het algemeen secretariaat.

Opgeven voor springwedstrijden moet bij mw. Wolfensprerger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:35

Ok, in topic Vughtse hoeve reactie gehad dat inschrijfgeld rond de 8 euro ligt/lag? Waarschijnlijk geen prijzengeld.
Nu nog hopen dat er plaats is, al ga ik daar in de Z2 wel vanuit? Wacht nog even en anders stuur toch maar coupons op, met broef dat slecht bereikbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:36

haike schreef:
Scum schreef:

Ik ook niet, stel dat ik straks moet afmelden omdat veulen toch later komt dan verwacht/gehoopt of er plotseling iets tussen komt, afmelden zal ook niet echt handig gaan, en of coupons dan nog ooit terug zie?

De wedstrijden zelf zijn goed geregeld! Ben een paar weken geleden nog groom geweest van iemand die daar reed. Aan de organisatie opzich is niet veel aan te merken. De berijkbaarheid wel blijkt nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:37

0ojannekeo0 schreef:
Opgeven voor springwedstrijden moet bij mw. Wolfensprerger.

Op de site staat die als dressuur?

edit: wedstrijden zelf wel lekker georganiseerd, ook wel eens op de club gehoord idd, daarom wilde er ook wel keertje naar toe. Vooral omdat met veulen dan nog niet zover weg kan. Weet je trouwens of het ook Z is, niet overal is dat namelijk
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-06-07 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:38

Ik vroeg laatst iemand wie ik moest bellen om bij te schrijven voor springen en die zei dat dat bij haar kon..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:49

0ojannekeo0 schreef:
Ik vroeg laatst iemand wie ik moest bellen om bij te schrijven voor springen en die zei dat dat bij haar kon..

Dan zal het wel kloppen

Scum: ik bel deze week nog wel paar keer, als contact heb gehad, laat ik het wel weten. Anders stuur mn coupons gewoon op, nu nog vroeg zat lijkt em dat er nog plaats is.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 13:51

Ik wil er alleen heen voor dressuur. Nou snap ik ook best wel dat je als secretariaat niet platgebeld wilt worden door allemaal ruiters. Maar een duidelijk vraagprogramma zou al een boel telefoontjes kunnen voorkomen.
En het is ook vervelend als je je niet kunt afmelden (ook voor andere ruiters enzo).

Haike, ik zal ook nog maar eens een paar keer gaan bellen en ook vragen of er plaats is in het Z).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:11

Voor welke datum willen jullie opgeven? Dan kom ik kijken als je je opgegeven krijgt. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:54

0ojannekeo0 schreef:
Voor welke datum willen jullie opgeven? Dan kom ik kijken als je je opgegeven krijgt. Lachen

22 juli, 2 proeven dressuur Z2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:59

Jaaa! Ik heb iemand aan de telefoon gehad! Van algemeen secretariaat overigens, zou doorgeven dat dressuursecretariaat voicemail moest afluisteren

In alle klasse was nog genoeg plaats, hadden geen echte sluitingsdatum.
Voor de B t/m M2 startgeld 8 euro per proef, geen borg, prijzen in natura
Voor Z startgeld 9 euro pp, geen borg en ook prijzen in natura

Hehe, weten we dat ook weer

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 18:03

Euh, ik heb ook iemand gesproken en ik zat net een pb naar jou te typen.
Dan zien we mekaar hopelijk in Cromvoirt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 14:22

Ok, gister nog geen 20 minuten nadat algemeen secretariaat had gebeld, word ik teruggebeld door het dressuursecretariaat. Deed net of ze niks wist dat ik al algemeen secr. had gesproken (wat wel raar vind omdat erg toevallig is en algemeen sec. haar op de hoogte zou brengen van de onbereikbaarheid). Toen zei dat alle info al had van algemeen sec. was ze niet zo blij, want snapte toch ook wel dat ze druk had met andere dingen enz en dat maar gewoon moest wachten tot teruggebeld zou worden. Klonk niet zo vrolijk....

Conny: mss tot 22 juli!