ik heb een vraagje..
was laast op een wedstrijd en had allebij de me pony's mee..het ging niet zo heel goed.. me ene pony sarinda die nog in de trailer stond begon heel gek te doen..
ze stond in de trailer te schoppen en hineken.. we lieten haar eerst maar even. ( me moeder was er bij voordat er iets gebeurde : ze stond wel uit het zicht van pony zodat ze d8 dat ze alleen was ) mijn andere pony roberto waar ik op aan het rijden was heeft me er van af gebokt
en scheurde naar me andere pony toe.. ik had uiteindelijk nog wel een 4 e prijs ( doordat me liefe vriendin ( xsander ) gelukkig bij mijn pony in de trailer ging staan zodat ze ophield met hineken.. )maar met sarinda ging dresuur best bagger .. ( wel 1 winstpunt )
maar nu is mijn vraag hoe doen jullie dat met 2 pony's op een wedstrijd.. ik ben al best vaak opgegeven met 2 pony's maar ik wil die wedstrijd niet weer zo gestrest rijden er stond ook vaak op me coupon
te gespannen veel spanning enz..
dus vandaar deze vraag..!!
Groetje's Femkee
( weet niet of het hier wel goed staat.. )
die bij de pony in moest staan ( heel lang)
maar hoe moet die in de trailer:P maar dat van die groom is wel handig maar je kunt nooit eens alleen ( met me vader dan ) op wedstrijd gaan.. want je hebt ook voorlezer enz nodig ..
!