Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

aerdenhout1 schreef:De B staat voor beginner niet voor basis.Basis noemen we eigenlijk de B tot de Z klasse, daarna begint het 'echte' werk En als je net aan het paardrijden begint bestaan er tegenwoordig de F proefjes die op de F.N.R.S manege's gereden worden.

Moirsa schreef:aerdenhout1 schreef:De B staat voor beginner niet voor basis.Basis noemen we eigenlijk de B tot de Z klasse, daarna begint het 'echte' werk En als je net aan het paardrijden begint bestaan er tegenwoordig de F proefjes die op de F.N.R.S manege's gereden worden.
Ik noem een B geen beginner meer hoor
en een Z is geen basis meer

.

shavira schreef:Ik ben het helemaal met esperanza en marije eens! B=beginnend en t/m de klasse z is gewoon basis dressuur.

(ik moet eerst nog even zien dat ik daar kom trouwens
) shavira schreef:Ik ben het helemaal met esperanza en marije eens! B=beginnend en t/m de klasse z is gewoon basis dressuur.

Lilian_AapIe schreef:Ik moest dit voor mijn spreekbeurt weten.
Maar het is(volgens mij):
B
L1
L2
M1
M2
Z1
Z2
ZZ-Licht
ZZ-Zwaar
Prix st George
Intermediaire 1
Intermediaire 2
Grand-Prix
Evikes schreef:In België werken we iets anders. We hebben ook andere proeven. In de Belgische Dressuurfederatie werken we met niveau's