ik vind het verschil qua proefjes best wel pittig
vertel jullie ervaringen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

L2 en M1 is een wat grotere overgang vind ik zelf,ze vragen want meer verzameling meer impuls,meer oprichting nieuwe oefening erbij enzo
Succes
..panache schreef:M1 lijkt mij juist weer makkelijker dan L2..
L2 gaat niet zo simpel bij ons helaas met trainen, en M1 is voor mijn pony makkelijker..
Roxx schreef:panache schreef:M1 lijkt mij juist weer makkelijker dan L2..
L2 gaat niet zo simpel bij ons helaas met trainen, en M1 is voor mijn pony makkelijker..
Dit begrijp ik niet helemaal. Kun je dat eens uitleggen?
..
) Noukie schreef:Als je niet kan wijken is er over het algemeen toch echt iets mis met je africhting hoor
zo moeilijk is het toch niet een paard voor je been opzij te drukken? (sorry, misschien iets bot, maar ik hoor zooooveel mensen roepen dat het M veeel beter bij ze past dan het L, terwijl ze paarden voor geen meter voor elkaar hebben. Wijken is echt een simpel basis dingetje, als dat al niet wil lukken..)
). OemmiejO schreef:Er zit toch geen travers in het M1?
panache schreef:M1 lijkt mij juist weer makkelijker dan L2..
..[/quote]
ben 2 jaar in de L blijven hangen en de M ging als een tierelier
wijken lukt minder goed als SB en Travers .....
wijken vind ik ook echt een bagger oefening 
zou toch niet zo mogen zijn dat ze dan ineens daar anders naar kijken ofzo 
erleyne schreef:Dat is ook maar een klein verschil
Noukie schreef:Als je niet kan wijken is er over het algemeen toch echt iets mis met je africhting hoor
zo moeilijk is het toch niet een paard voor je been opzij te drukken? (sorry, misschien iets bot, maar ik hoor zooooveel mensen roepen dat het M veeel beter bij ze past dan het L, terwijl ze paarden voor geen meter voor elkaar hebben. Wijken is echt een simpel basis dingetje, als dat al niet wil lukken..)

wijken gaat wel goed en gewoon 7 en 8 en voor
alleen vind het wel een rot oefening om te doen
panache schreef:Noukie schreef:Als je niet kan wijken is er over het algemeen toch echt iets mis met je africhting hoor
PARDON?
wanneer spreken we af dat JIJ op mijn pony mag komen rijden?
Ik ben héus niet achtelijk hoor!
vera23 schreef:Haha was te verwachten dat dit zou komen
ik heb ook neergezet dat ik de M fijner vind .... maar ik spreek alvast voor mezelfwijken gaat wel goed en gewoon 7 en 8 en voor
alleen vind het wel een rot oefening om te doen

panache schreef:Noukie schreef:Als je niet kan wijken is er over het algemeen toch echt iets mis met je africhting hoor
PARDON?
wanneer spreken we af dat JIJ op mijn pony mag komen rijden?
Ik ben héus niet achtelijk hoor!
erleyne schreef:Eerlijk gezegd vind ik het erg apart dat als je paard zo reageert op wijken, sb dan wel lukt?
Maar wat ik zal zeg, ik vind het ook een rotoefening.