dreads en wedstrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krumel

dreads en wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 22:41

oke, het is misschien een rare vraag, maar ik 'krijg' waarschijnlijk binnenkort dreads en ik heb dus geen idee wat ik dan met mijn haar moet op wedstrijd. Sowieso vraag ik me af of ik mijn cap nog wel op krijg. Haha!
hebben jullie ideeën?

irisjeh

Re: dreads en wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 07:27

heeft mijn zus ook keertje gehad dreads en toen hadden we ook marathon(niet onder het zadel) maar is toch het zelfde..!! ze heeft er toen een knot van gemaakt met heel wat electiekjes..!!! en geen netje er in dat paste niet ..!!

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:53

Ik heb dat dus ook gehad.
Ik had ook nogeens alleerlei kleuren dus ik heb er een hele grote knot van gemaakt en daar een panty omheen gedaan, als soort van netje.
Gelukkig had ik toen een cap die je groter kon maken en zo pastte ie net..

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 15:58

Kennis van mij heeft ook dreads, die heeft ze altijd in een staart en dan zo laag mogelijk maken die staart zodat haar cap er goed overheen past
Misschien is het wel mooier als je het in een knotje kan krijgen maar vraag is dan wel of je cap nog past..
gewoon even proberen Ja

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 17:33

Bedankt Lachen ik ga dan maar mijn best doen en het in een knot proberen te krijgen, ik heb nog wel zo'n groot haarnetje (die voor over heel je hoofd zeg maar) die ik altijd een paar keer dubbel doe over mijn knot omdat die anders niet wil blijven zitten, misschien lukt dat dan ook wel Lachen
Ik ga niet van die neppe dreads invlechten, dus dat scheelt ook wel, ik ken namelijk mensen die dat hebben en die hebben echt zo'n gigantische bos haar dan.

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 18:41

Oja, dat had ik dus wel, met dat nephaar Knipoog
en keilang, tot op mn kont bijna..