Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en tegen die "muggetjes" of wat het ook voor kleine rotbeesten zijn kun je vliegenspray gebruiken ofzo
ik kan hem niet binnenhouden dan zou hij in een dichte container moeten
ik had al gehoord van binnenhouden, wil je me eens zeggen wat voor spul dat was (hoe het heette) dan zal ik het er eens over hebben met de eigenaar
want zijn manen zijn net zo leuk

...
Xx_Jillian schreef:anique: Hij heef geen zomer exzeem. De eigenaar heeft me laatst dat verteld dat hij vorig jaar last heeft gehad van kleine muggetje oftewel beestjes die hem in zijn nek prikten en dat hij om van de jeuk af te komen ging schuren.. en dat moetne we nu niet hebben, omdat hij vorig jaar ook al niet op keuring kon omdat hij geen manen had om in te vlechten...
de moeder en de vader hadden het niet
AniiQue schreef:De hengst is een NRPS×KWPN maar ziet er meer uit als een NRPSde moeder en de vader hadden het niet
gabyfedde schreef:AniiQue schreef:De hengst is een NRPS×KWPN maar ziet er meer uit als een NRPSde moeder en de vader hadden het niet
Naar wat voor hengstenkeuring dacht je hem te doen dan?
Dat de moeder en de vader het niet hadden zegt helemaal niets.
maar de eigenaar weet het denk ik wel
.. moet nu oplossing hebben.. exzeem deken kopen geen zin in.. (geen geld).. binnen houden gaat niet.. verder?