Ook nog Assie's verplichte ARK-verslag ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Ook nog Assie's verplichte ARK-verslag ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 16:25

Tsja, ik MOEST van Nimber een heel erg keilang verslag schrijven en gister was ik te moe, dus moet het nu maar even.

Vrijdag om half 4 vertrokken richting Appeldoorn, na 2 uur in de trein zitten, die ook nog eens goed reed, zonder vertraging kwam ik aan in Appeldoorn. Daar werd ik opgepikt door Kim, ik keek uit naar een klein autootje, maar mevrouw de Bokt-Snob reed in een supergrote auto Haha!

We reden richting stal, maar stopten toen bij de frietkraam, waar Kim gepest werd door de frietenjongen Verdrietig . Nadat we frietjes en ijs hadden gekregen zijn we toch maar echt doorgereden naar stal, waar ik heb geoefend met groomen Lachen Ik heb de ontzettend grote eer gehad om de reuze-voeten van platpoot Lottel de wassen *LOL* *voelt zich zeer vereerd Knipoog *
Toen ging Kim Lottel-paard vlechten en toen gebeurde er een vreselijk ongeluk Scheve mond ! Kim prikte zich met de naald en toen bloedde ze bijna dood Verdrietig Als ze heeeeel hard op d'r vinger duwde, dan kwam er zelfs bloed tevoorschijn *LOL* )

Daarna heb ik geloof ik een rondleiding gehad over het terrein. Hinke is heel erg leuk en ook al groot! Superschattig als Kim haar gaat kriebelen, dan gaat ze terugkriebelen Lovers Ze ziet er al heel erg mooi uit! Pling
En Fransje de bok is ook gaaf! Mooie kleur en Skapie Berend is ook tof Lovers . Alle beesten zijn gewoon KEI-gaaf!
Ik ben er ernstig over aan het denken om maar gewoon naar Appeldoorn te gaan verhuizen en op de hooizolder bij de Grunningers te gaan slapen ofzo Haha!

Toen alle klusjes waren gedaan moest Experiment nog naar de wei gebracht worden. Da's een gaaf paard joh!!! Heel mooi en superlief.
Kim haalde Ex uit de stal en toen vroeg ze: "Wil je er even op?" Mijn antwoord? "Jaaaa hoor!! "
Ik heb dus gewoon zomaar zonder zadel op de grote Ex gezeten ! *Voelt zich verschrikkelijk vereerd*

Daarna heeft Kim even alles afgesloten en zijn we naar Kim gereden, nadat we haar superzenuwachtige nichtje en het vriendinnetje daarvan, nog even nóg zenuwachtiger hadden gemaakt en thuis hadden afgezet Extreme duivel

Bij Kim aangekomen hebben we niet echt veel meer gedaan, na een hoop geklets bijna meteen onze bedjes ingedoken Lachen

Zaterdagochtend om 7 uur ging de wekker, maar we waren veel te lui, dus zijn we tot half 8 blijven liggen, waardoor we ons alsnog moesten gaan haasten Frusty Haha! .
Op stal aangekomen, snel Emma, de pony van de nichtjes, nog een keertje gewassen en de vlechtjes die eruit waren gegaan weer erin gedaan. Kim had een half uur uitgetrokken voor het laden van Emma, maar ik breng geluk Pling , want het was helemaal niet nodig; Emma liep er in één keer in.

Op de wedstrijd aangekomen even een rondje gelopen en Marjolein en ruiterinrust tegen gekomen, die ons zó voorbij liep *pff SNOB Tong uitsteken * terwijl Marjolein gezellie bleef kletsen.

De appeltaart op de ark was mijn ontbijt en die was superlekker Vingers aflikken !

Toen kwam Karin aan, net toen we weer beneden waren om Emma op te halen. Weer naar boven gelopen en weer een hoop bokkers (waarvan ik de helft al weer ben vergeten volgens mij Bloos ) gemeet. Toen kwamen Death_Squad en Naz aan. Karin, Nienke, Joost en ik hebben nét het afgroeten van Maaike gezien (waarom start je dan ook 10 minuten eerder ? *doos*)

Daarna samen met Nimber en Naz Lodewijk opgehaald. En toen ging ik weer oppergroom spelen (sorry Karin, ik pik je titel een beetje in Tong uitsteken ) Ik moest Lottels benen wassen met zilvershampoo. Daar werden zijn sokjes mooi wit van, en mijn handen paars Huilen

Daarna Lottel ingepakt in beenbeschermers (die Nienke verkeerd om deed Tong uitsteken ) en in een deken en toen weer naar de ARK.
Voor Lottels proefje kun je het beste Kim's verslag lezen Lachen
Behalve dat daar niet instaat, dat ze haar grooms verschrikkelijk veel commandeerde, en dan poets je d'r laarzen super goed en lang en vraag je of het goed is, zegt ze: "Achja, is wel goed hoor" (oid) SNOB!

De parade was heel erg gaaf, met allemaal mooie paardjes, maar ik heb nu wel een trauma van die stomme witte bandages Boos! Eerst erom, dan weer eraf. Verwend lottelpaard!

Zaterdag best wel laat ons nest ingedoken, halverwege American Pie hadden we er allebei geen zin meer in, dus maar uitgezet.
Maar door die stomme stortbui was ik nog verkoudener geworden, en ik had verschrikkelijke oorpijjn, dus erg lekker heb ik die nacht niet geslapen *snif*
En op zondag lekker lang en relaxt in bed gelegen, daarna een superjammie ontbijt gehad! Toen de Lion King 2 gekeken, die was erg leuk. En toen moest ik naar de trein Verdrietig En tegen een uur of 4 was ik thuis en doodmoe.

Ik wilde heel vroeg gaan slapen, om 7 uur al eigenlijk. En dan wil je een keer braaf op tijd naar bed gaan, mag het niet van je vader omdat ie op jouw kamer met jouw computer bezig is Boos!
Dus uiteindleijk lag ik pas om 10 uur in mijn bed. En nu ben ik ziek, maar ik ga weer helemaal beter worden voor vrijdag, want dan ga ik Kim weer pesten (zielige kim Verdrietig )

Zo kim, verslagje lang genoeg?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:25

kjom je vrijdag weer naar apeldoorn?
oooooow ik ben zo jaloers op jullie, jij had een supergroom en ik alleen een mamagroom die andere patatjes ging geven enzo. en assie die mocht gewoon zomaar lottel zn voetjes wassen. en had der doorweekte boktpetje op

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:42

tsk kon ie niet langer???

Marjo ze komt vrijdag alweer! je raakt d'r maar niet kwijt Lachen
Ik vond het iig heel erg gezellig assie is bijna de volmaakte groom maar ze zeurt nog een beetje :p

Enne Marjo kom je vrijdag ook dan?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 17:50

Marjolein"]
kom je vrijdag weer naar apeldoorn?
[/quote]
Jep, dan kom ik wéér pesten Tong uitsteken

[quote="Marjolein"]
en had der doorweekte boktpetje op
[/quote]
Ja, hij is nu eindelijk een beetje droog, mijn lieve petje Lovers

[quote="Nimber"]
tsk kon ie niet langer???
[/quote]
Nope, dat lukte niet echt Verdrietig dan zou ie nog saaier worden namelijk Tong uitsteken

[quote="Nimber"]
Marjo ze komt vrijdag alweer! je raakt d'r maar niet kwijt
[/quote]
Hmmm, nee, denk dat dat niet gaat lukken, tenzij je me heel erg gaat terugpesten
[quote="Nimber"]
Ik vond het iig heel erg gezellig assie is bijna de volmaakte groom maar ze zeurt nog een beetje Tong uitsteken
[/quote]
*bloos* Bloos Bijna perfect ja, maar nog net niet helemaal, ik zal noooooit meer zeuren (wanneer heb ik gezeurd eigenlijk Verward )

[quote="Nimber schreef:
Enne Marjo kom je vrijdag ook dan?
Ja Marjo!! Jij moet ook komen, dan is Kim niet zo snielig, want dan heb ik 2 mensen om te pesten en achterna te lopen Extreme duivel

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ook nog Assie's verplichte ARK-verslag ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:57

assie schreef:
Toen kwam Karin aan, net toen we weer beneden waren om Emma op te halen. Weer naar boven gelopen en weer een hoop bokkers (waarvan ik de helft al weer ben vergeten volgens mij Bloos ) gemeet. Toen kwamen Death_Squad en Naz aan. Karin, Nienke, Joost en ik hebben nét het afgroeten van Maaike gezien (waarom start je dan ook 10 minuten eerder ? *doos*)


ik vond jou ook erg aardig hoor As Tong uitsteken Tong uitsteken

maarreh leuk verslagje hoor! Knipoog sterkte met t pesten van kim, vergeet niet dat ze als Snob zich toch beter voelt en zich er waarschijnlijk niets van aan zal trekken... ze lacht je eerder uit *snob*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 18:28

vrijdag hmmmmm wat zijn de plannen dan. heb donderdag wel vrij Haha!
vrijdag heb ik wel stage maar ach je leeft maar een keer he Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Re: Ook nog Assie's verplichte ARK-verslag ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 18:55

assie"]
Daar werd ik opgepikt door Kim, ik keek uit naar een klein autootje, maar mevrouw de Bokt-Snob reed in een supergrote auto Haha!
[/quote]

Hmmm, kan me nog iets herinneren van een Kim die in Drachten stond met een klein autootje geheel in puin Scheve mond }>

[quote="assie schreef:
Daarna Lottel ingepakt in beenbeschermers (die Nienke verkeerd om deed Tong uitsteken ) en in een deken en toen weer naar de ARK.


Tsss... Daar moeten Kim en ik nog ff over discussieren, hoe die transportbeschermers nou moeten Haha!