Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xchristienx schreef:maar wat als je pony/paard nou altijd of snel met een der hals sterk maakt ?
Quir schreef:xchristienx schreef:maar wat als je pony/paard nou altijd of snel met een der hals sterk maakt ?
Als het je eigen paard is, daar op gaan trainen. Een manege pony/paard en je wilt hoger dan 210 rijden, misschien een andere pony kiezen?
Maar ik ben gewoon van mening dat je in de F12 (F14) al redelijk moet kunnen rijden. Zeker gezien de oefeningen die je in de F12 (F14) hoort te doen. Dus vind ik dat een jury daar wel op mag letten, in de lagere F klasses nog niet, maar in de hogere proeven moet je paard ook nageeflijk en aan de teugel lopen. Dus totaal plaatje moet kloppen.
Maar bij mijn weten ging het dus helemaal niet zo slecht, ik was dus een beetje verbaasd van t commentaar..
ik houd me handen belachelijk wijd haha ...
Bzoem schreef:Quir schreef:
Als het je eigen paard is, daar op gaan trainen. Een manege pony/paard en je wilt hoger dan 210 rijden, misschien een andere pony kiezen?
Maar ik ben gewoon van mening dat je in de F12 (F14) al redelijk moet kunnen rijden. Zeker gezien de oefeningen die je in de F12 (F14) hoort te doen. Dus vind ik dat een jury daar wel op mag letten, in de lagere F klasses nog niet, maar in de hogere proeven moet je paard ook nageeflijk en aan de teugel lopen. Dus totaal plaatje moet kloppen.
Toen ik begon met de F13 was t verplicht aan de teugel te lopen, dus werd mijn winspunt toen afgekeurd omdat die pony niet geheel nageeflijk was. En nu maakt dat echt niet meer uit als ik zo naar de punten en de proeven kijk van anderen.
Het is inderdaad niet mijn eigen paard, maar ik kies geen ander.. dit is gewoon mijn meissieMaar bij mijn weten ging het dus helemaal niet zo slecht, ik was dus een beetje verbaasd van t commentaar..
Een ding had deze jury wel gelijk, heb het terug gezien op foto'sik houd me handen belachelijk wijd haha ...
Ik wil dus niet een ander, dit is het enige paard waar ik echt op rijd
jaa opzich was t ook niet slecht voor de eerste keer.. volgende keer ga ik idd beter op me handen letten
eens zien hoe het dan gaat
)