Hoe staart invlechten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Hoe staart invlechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 15:33

Het zou erg leuk zijn als ik de staart in kon vlechten maar het enige probleem is dat ik het niet kan. Iemand tips??

rhapsody_do

Re: Hoe staart invlechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:37

je moet gewoon een vlecht maken, (je begint dus ook met 3 plukken) maar bij iedere slag doe je er van de kant waar de pluk vandaan komt een plukje van de rest van de staart bij...

en het beste kan je om te beginnen dit proberen en dan gewoon oefenen. op een gegeven moment wordt je er wel handig in.... er kan toch eigenlijk niks verkeerd gaan!!

suc6
Pling

Gupjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:34

't Is wel lastig, omdat je ze toch vrij strak moet doen, mijn paard doet dan altijd zijn staart omhoog, want het is niet altijd even fijn. Gewoon goed veel oefenen! Succes.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 10:47

Inderdaad heel erg veel oefenen en doen. Na een paar keer lukt het wel, bij mij duurde het ook erg lang voordat ik het door had! Maar nu lukt het toch wel redelijk.

En inderdaad gewoon een vlecht maken, alleen ik begin met 2 plukjes, en dan 3e er bij pakken, anders ga ik scheef. Dus helemaal boven aan 2 in plaats van 3 plukjes. Maar dat is voor iedereen anders denk ik. En dan gaan vlechten en elke slag pak je van de zijkant een plukje erbij steeds om en om, dus eerst links dan rechts...

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 10:29

Lijkt me toch nog lastig. Ik neem toch maar me nicht mee denk (die weet veel van paarden Tong uitsteken )

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 08:32

Je begint met drie plukken, net als een gewoone vlecht en dan pak je gewoon steeds van de zijkanten, echt helemaal in de zijkanten een plukje erbij! Succes!