Iemand die mij dit kan verwoorden
?Ik las ergens iets over mee sturen van kopieen paspoort Paard ? Wat moet ik mee sturen met die Formulier ?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
?
Duidelijk ! 
Kelly_ann schreef:Het mutatieformulier persoonsgegevens is voor je lidmaatschap van de KNHS. Is gewoon een formulier waar je gegevens over jezelf in moet vullen. Je moet namelijk lid zijn/worden om je startkaart aan te kunnen vragen. Doe je het allebei tegelijk dan stuur je ze samen op en het persoonsnummer (punt 18) zal de KNHS voor je aanmaken, die kan je dus niet invullen.
Paspoortpapieren horen bij je startkaartaanvraag. Daar heb je niet de 1e 4 blz. voor nodig. Maar de bladzijde met daarop het levensnummer, en in het geval van een pony een kopie van het meetbewijs.

Amber_ schreef:Bedankt,
Ik ben nu dan sinds kort ook lid van een Rijverening, en zij hebben mij net Forumlier gestuurd. Er staat:
Ik heb je ook aangemeld als lid bij KHNS. Ik stuur je hierbij ook een aanvraagformulier voor een startkaart toe. Dit formulier moet je zelf ingevuld naar KHNS sturen.
Ik neem dus aan dat zij mijn gegeven (behalve het formulier over paard) hebben doorgestuurd ?
(Mijn lidmaatschaap gaat in vanaf 1 mei)

.
) Amber_ schreef:Ik heb dit net allemaal binnen gehad.
(@ Mis: Ja)