BB springen en prijzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vinka

BB springen en prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 15:49

Wij (dressuurmutsen) zijn een startlijst voor onze springwedstrijd aan het maken. Nu hebben we ook de klasse BB. Heb je bij deze klasse ook prijzen? En hoe zit het met de coupons, kan ik ergens blanco springcoupons uitdraaien want niemand heeft voor deze klasse een coupon bij me ingeleverd. Hoe gaat dat normaal??

Kahawa

Re: BB springen en prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:50

Ik geloof dat je soms wel prijzen hebt, maar vaak in de vorm van een lintje & een halster met touw ofzo.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:51

BB is oefenparcpours , dus prijzen hoeven niet (heel soms doet een club het wel) en coupons hoeven niet, sommige clubs schrijven het gewoon op papier maar sommige schrijven niets op.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:52

Prijzen zijn er eigenlijk nooit in de BB, in niet gebruikelijk tenminste.

Hoe het met de coupons gaat weet ik niet zeker. Soms moet je er 1 inleveren en soms niet. Je kan ook gewoon een excel bestandje maken met de hindernisnrs en dan aantal strafpunten. Das handig voor de omroeper.

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 15:57

Heb wel inschrijvingen gekregen waarbij staat BB-HC? Dus dat zou dan niet voor de prijzen zijn...?

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 16:48

En is 25 per uur een reëel aantal? Dan nog 10 minuten voor calamiteiten erbij rekenen en prijsuitreiking 15 minuten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 15:04

Bij ons is er alleen de klasse A springen (en dat ook nog eens zelden). Volgens het KNHS reglement hoor je een oranje lintje te krijgen als je foutloos bent. Er is geen klassement.
Hoe dat met het BB zit weet ik niet.

25 starts in een uur moet kunnen, zeker als je geen barrage hebt.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:00

bij ons zijn bij de BB wel altijd prijzen,omdat er ook veel mensen meedoen zonder startkaart die het wel als "concours" zien en dat is het niet leuk dat je nooit iets kan winnen.
Meestal per 4 ruiters een prijs ( rozet/ kleinigheidje) en ze rijden altijd op stijl en niet op tijd bij onze club. Juist op stijl laten paarden zien hoever ze al zijn omdat veel jonge dieren inderdaad over de hindernissen scheuren en je bij stijl kan bewijzen je paard al wat verder te hebben.