? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
?
Dan weet ik het ook niet
veraA schreef:Ik snap wat je bedoeld, en dat is ook wel logisch. Maar dat van XHXFX staat ná de keertwendingen
? 

, dan deden we het dus inderdaad automatisch goed. Bedankt voor de uitleg! superpluisje schreef:Ja dat is gewoon een punt om te beoordelen (dus hoef je ook niet te lezen) en rij je dus vanzelf als je die keertwendingen rijd zegmaar....
Wist ik veel, ik had nog nooit een Z proef voor gelezen runningkawa schreef:Dat is precies de lijn van die keertwendingen, je krijgt daar gewoon een apart punt voor je verzamelde stap tussen de keertwendingen door
veraA schreef:Een stalgenoot van mij ging laatst een Zproefje oefenen, maar in proef 30 liepen we vast. Het is deze proef --> http://knhs.nl/objects/00001199.pdf en het gaat om het punt 14 (en iets ervoor/erna). Je moet 2x een keertwending doen, en dan kom je imo op de diagonaal uit richting H, maar dan staat er ineens : X-H-X-F-X verzamelde stap. Hoort dat, en zo ja wat bedoelen ze, of is het een typefout in het boekje?
), doe ik er omgekeerd achter, plastificeren en allemaal in een map, super 
T is al gezegd. T is alleen n punt om te beoordelen, maar de voorlezer hoeft t niet te lezen