Er zou toen namelijk wat veranderd worden dus ben even benieuwd hoe dit nu zit

Anders kan ik mn hoedje te koop zetten
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ik startte 2 jaar geleden z bij de ponys en later bij de paarden maar toen had ik m bij de pony's ook nog op..
alleen van Z1 ja
Bij de pony's mag het niet meer.

Als je met een pony bij de paarden in het Z start mag je wel een hoedje op. Anne_GTI schreef:Als je met een pony bij de paarden in het Z start mag je wel een hoedje op.
Eerst mocht je ook als je met een ander paard Z was, in een andere klasse met hoedje rijden, maar dit is volgens mij niet meer toegestaan. eefyee schreef:Vanaf het ZEerst mocht je ook als je met een ander paard Z was, in een andere klasse met hoedje rijden, maar dit is volgens mij niet meer toegestaan.
en ja bij ALLE bonden. 
_katja_ schreef:ik heb ook al iemand in de B met hoedje gezien.
maar dat is ook al een paar jaar terug.
Anne_GTI schreef:Als je met een pony bij de paarden in het Z start mag je wel een hoedje op.
Starbreeze schreef:eefyee schreef:Vanaf het ZEerst mocht je ook als je met een ander paard Z was, in een andere klasse met hoedje rijden, maar dit is volgens mij niet meer toegestaan.
Vroeger was het gewoon vrij wat je op je hoofd zette bij de paarden... ongeacht of je Z geweest was of nieten ja bij ALLE bonden.