Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Stap ik erop, KALKOENEN vergeten! Nou.. Ik had het helemaal gehad. Begon zo te janken. Bah bah bah... Concour is tog nog goed afgelope, 2de in de eerste proef en 7de in de 2de.

en dan ben ik klaar. staan me vriendinnen klaar. en t eerste wat er uitme mond komt: ging zooo bagger slecht
en dan de prijsuitreiking. die is meestal van ik ga wel vooraan staaan. meot hem toch meteen ophalen, ben echt al tevaak gezakt maarja doet er niet toe
maar heb dr echt last van. en dan vooral dat ik vergeet ofzo weetje. maar omdat ik al zooo vaak gezakt ben heb ik ook nog is de stress van wil t nu wel is keer halen eiglijk. maarjaa je leert er wel mee leven 
benangelique schreef:ik gebruik inderdaad altijd bach rescue spray (gewoon bij de drogist te koop.) volgens het flesje moet je 2 spraytjes gebruiken, maar bij heule erge stress gebruik ik er wel eens 10!
half dronken te paard 
) nog verholpen kunnen worden.

en ben ik weer relaxt... en heb zoiets van ik zie wel hoe het gaat.. gaat het niet is het jammer.. gaat het wel is het leuk 

!