Pavo Cup ponies?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ptiteblue

Pavo Cup ponies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 09:40

Hello,

Ik had graag geweten als de nivo’s van de ponies in de Pavo Cup hoog was? Als een pony de Pavo Cup als 4jarige gewonnen heeft, zou dat een goede pony moeten zijn?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Pavo Cup ponies?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:09

Pavo Cup is voor paarden, heb je het dus over de Pavo Cup of het KNHS kampioenschap jonge dressuurpony's?
Als je het over het laatste hebt, Rembrandt is de enige die als 4-jarige heeft gewonne(2005), en dat is een hele goede pony.

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 10:16

Ik weet het niet.
Het gaat over een pony die we gaan zien voor te kopen.
En in de mail staat geschreven dat hij de Pavo Cup gewonnen heeft als 4 jarige bij de ponies. Daarvan mijn vraag. Ik weet wat de Pavo Cup voor de paarden bedoeld, maar ik weet niets over de ponies!
Ik heb wel zijn naam, maar die wil ik hier niet opschrijven!

ik zal je even PB.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:33

Heb je pb gelezen en beantwoord. wel 1 ding vergeten erbij in te zetten. De pony's die dat jaar meeliepen zie je thans op hoog nivo lopen, althans, de meesten. Over het algemeen kun je wel stellen dat een pony die in 2005 meedeed in de finale een goede pony is. Over de deelnemers van 2006 kan ik niets zeggen, heb die startlijst niet en de pony's zijn nog behoorlijk jong. Die van 2005 kom ik wel regelmatig tegen.

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 11:28

Goed, bedankt!
Ik hoop dat we op zaterdag hem wel kunnen gaan proberen.
Op de foto’s lijkt hem wel heel goed, maar ja, fotos zijn altijd maar fotos!

Anders hebben we zeker een andere pony en misschien een derde.
Drie ponies op een dag en een totaal van 650km!!!

Ik hoop dat er deze keer wel een goeie tussen zal staan!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 12:25

Het is nooit verloren tijd en moeite, door alles wat niet geschikt is wordt er alleen maar bevestigd naar wat je zoekt in een pony.
Grappig genoeg wist ik nog een hele talentvolle pony te staan in Belgie (Overpelt), heeft vorig jaar meegedaan aan diezelfde wedstrijd. Pony is een maand geleden verkocht, heeft toch een maand of 5 te koop gestaan.

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 12:53

Neonlight schreef:
Het is nooit verloren tijd en moeite, door alles wat niet geschikt is wordt er alleen maar bevestigd naar wat je zoekt in een pony.
Grappig genoeg wist ik nog een hele talentvolle pony te staan in Belgie (Overpelt), heeft vorig jaar meegedaan aan diezelfde wedstrijd. Pony is een maand geleden verkocht, heeft toch een maand of 5 te koop gestaan.

dat is wel spijtg!

maar we zijn pas een dik maand bezig met een pony te zoeken.

eerst moest ze een paardje hebben, maar omdat ze maar 1m52 groot is, is ze veel te klein, zelfs op een volbloed van 1m58!

dus, zoeken we nu naar ponies, maar die zijn wel moeilijker te vinden!