Yes!!! Eerste keer 1e geworden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Yes!!! Eerste keer 1e geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 17:45

Tis al wel twee dagen geleden, maar ik wil het eigenlijk toch nog wel even kwijt. Afgelopen zondag waren er weer interne wedstrijden op de manege en tot mijn grote verbazing ben ik eerste geworden in de klasse B zwaar. Oké, ik had zelf wel het idee dat het wel aardig ging, maar er gingen ook zat dingen fout. Ik kan wat dat betreft mezelf altijd fantastisch de grond inpraten. En er waren anderen die naar mijn mening gewoon beter reden dan ik. Aan de andere kant, het voelde deze keer wel goed en Laguna luisterde goed naar me. Je kan van een manegepaard moeilijk vragen dat ze je goed aanvoelt, maar ze deed gewoon goed wat ik wilde. Dit was m’n tweede keer in de B zwaar, vorige keer was ik zesde dus ik hoopte nu op een plekje bij de eerste zes. Toen we bij de eerste drie aankwamen ging ik al ernstig twijfelen of ik wellicht laatste was geworden en ze gewoon vergeten waren om me op te noemen. Toen nummer twee werd opgenoemd en ik dat dus niet was wist ik echt niet hoe ik het had. Ik ben de laatste tijd veel fanatieker geworden met rijden, heb ook extra lessen gevolgd. Ik ben veel geconcentreerder gaan rijden, waar ik voorheen toch meer achter de groep aanhobbelde. Maar hoe fanatieker ik ga rijden, hoe onzekerder ik ook wordt. Daarom was ik ook zo blij. Ik bedoel het is maar een interne wedstrijd, maar goed, blijkbaar kan ik toch wel een beetje paardrijden (mag ook wel eens na vijf jaar). Ik had twee winstpunten en ik mag, als ik dat zou willen, over naar de L-1. Op m’n protocol stond een complimentje van de jury en die vrouw kwam later ook nog even naar me toe om te zeggen dat ik zo netjes had gereden. Je begrijpt, mijn zondag was helemaal goed! Haha!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 23:14

Gefeliciteerd! Wil je trouwens naar de L-1 of wacht je nog even?

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 09:24

Ik wacht nog even, het wijken en achteruitlopen gaat nog niet zo flitsend bij mij. Toch wel belangrijk dacht ik zo.