knhs standen opvragen van anderen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein8

knhs standen opvragen van anderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 12:42

op de oude site kon je gewoon alle combinatie nummers invoeren en dan kreeg je de winstpunten te zien.Maar nu sinds de nieuwe site er is kun je dit volgens mij alleen nog maar bij je eigen combinaties zien. Dus je kunt niet meer willekeurig andere combinatie nummers invoeren of kijk ik niet goed??

sas_dancer

Re: knhs standen opvragen van anderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 12:49

je kunt niet meer naar andere combinatie standen kijken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 12:53

Dat kan idd niet meer, alleen je eigen standen zijn nog in te zien via mijn knhs.
In Kaatsheuvel staan idd combinatienr's erbij, maar heb je als ruiter dus niks meer aan.

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 15:07

je kan het alleen nog maar van jezelf opvragen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:38

waar zou het nuttig voor zijn andermans standen te bekijken?

het enige waarvoor ik het nuttig vind is als ik een geklasseerd paard koop, maar met een belletje naar de KNHS krijg je gewoon de standen door

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:42

vonneke schreef:

het enige waarvoor ik het nuttig vind is als ik een geklasseerd paard koop, maar met een belletje naar de KNHS krijg je gewoon de standen door

Dat laatste heb ik idd ook gedaan.
Nr van het paard en je krijgt z'n resultaat. Knipoog

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:45

vonneke schreef:

Kijken hoe het met bevriende combinaties gaat?

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:48

haike schreef:
Dat kan idd niet meer, alleen je eigen standen zijn nog in te zien via mijn knhs.
In Kaatsheuvel staan idd combinatienr's erbij, maar heb je als ruiter dus niks meer aan.

En terecht toch? Dat zijn privégegevens en inderdaad alleen van belang voor iemand anders op het moment dat een paard verkocht wordt en dan kan je het bij de KNHS opvragen. Als je het van vrienden of kennissen wil weten kan je het tenslotte gewoon aan ze vragen. Ik vind het zo dom dat Kaatsheuvel die combinatienummers er altijd gewoon bijzet, voorheen kon dan inderdaad iedereen kijken hoeveel WP iemand anders had, hadden ze weer lekker iets om zich druk over te maken of over te zeuren..........
Zelf meegemaakt, iemand die klaagde dat een combinatie waar ze op de kampioenschappen tegen zou moeten rijden meer dan 30 WP in de B had. Dat het paard nog 4 moest worden en dus niet naar de L1 mocht voor 1 april hadden ze nog niet bij stilgestaan.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:14

Je kan het idd niet meer bekijken. Ik vind het niet erg, gebruikte het toch alleen maar om m'n eigen gegevens te bekijken. Lachen

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:34

via de tel geven ze ook geen sportstanden meer, merk ik nu.

belde net voor de nakomelingen van mijn paarden ivm met prest. predikaat....

kan nu alleen nog schriftelijk of via email verkregen worde, ivm met vervelende situaties...

nou ja dan via email....

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:40

Als secretaresse van een vereniging is het anders ook wel handig...Mijn moeder is wedstrijdsecretaresse van de ponyclub, en kan nu dus nooit meer controleren of een combinatie die over wil naar een hogere klasse daarin startgerechtigd is bijv. Dat soort dingen.

marjolein8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 16:24

vonneke schreef:

het is misschien niet nuttig maar ik vind het wel leuk om te weten hoe andere er op papier voor staan qua punten.

Hoezo privacy?? dat valt wel mee toch? Als je iemand altijd zou volgen weet je hun punten ook..

Het gaat niet om kennissen maar om mensen tegen wie je meot rijden op wedstrijd die je dus neit echt kent...

Ik heb het trouwens wel eens vaker gezien op wedstrijden dat het combinatienummer erbij staat.

Puur interesse dus, want de punten zeggen in principe toch niet veel.

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:27

Toen het nog kon, keek ik ook wel eens naar anderen standen, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar ik vind het niet echt een ramp ofzo dat het nu niet meer kan. Vin dhet ook wel goed zo!

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:23

Ezter schreef:
Als secretaresse van een vereniging is het anders ook wel handig...Mijn moeder is wedstrijdsecretaresse van de ponyclub, en kan nu dus nooit meer controleren of een combinatie die over wil naar een hogere klasse daarin startgerechtigd is bijv. Dat soort dingen.

Dat is niet waar: de secretaresse van een vereniging kan voor iedere combinatie van die vereniging de standen zien bij "mijn KNHS"