Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lieke_roosje schreef:dat licht eraan, sommige jurys willen dat je de volte opnieuw doet en anderen willen liever dat je gewoon de proef afmaakt.

Hij was super braaf. Ik had 170 punten, voor de 1e x ging het best!
als hij het wel gedaan had had ik denk ik gewoon doorgereden anders heb je kans dat hij het nog een keer doet
TeeGee schreef:Ik zou gewoon naar links terug draaien en verder gaan. Je hebt dan waarschijnlijk wel een slecht cijfer, je hebt dan gewoon een mislukte volte gereden.
Als je hem nog een keer gaat rijden loop je de kans dat je paard nog een keer uitbreekt.
(ik moest en zou het goed doen en draaide dus 3x een volte).
KarinvdM schreef:TeeGee schreef:Ik zou gewoon naar links terug draaien en verder gaan. Je hebt dan waarschijnlijk wel een slecht cijfer, je hebt dan gewoon een mislukte volte gereden.
Als je hem nog een keer gaat rijden loop je de kans dat je paard nog een keer uitbreekt.
Je krijgt dan ook -2 en de eerste poging telt. Niet doen dus!
) maar anders denkt je pony van hé dit hoef ik niet over te doen en dan blijft hij het doen. Vooral op het begin vind ik het belangrijk dat mijn paard het verschil tussen wedstrijd en normaal trainen niet in gaat zien met het rijden. Wat ik tijdens trainen verwacht verwacht ik ook in de proef en doet ze het niet dan neem ik dezelfde maatregelen als tijdens het trainen. Dan maar wat lagere punten, doe je de wedstrijd toch weer over.
wat raar dan mijn lesgeefster jureert ook en die vertelde mij dat
verography schreef:zelf persoonlijk zou ik de volte net zolang over doen tot hij/zij het goed doet.
) want goede punten heb je dan toch niet meer. randie schreef:wat raar dan mijn lesgeefster jureert ook en die vertelde mij dat
Mitnait schreef:Ik ga morgen starten in de B voor het eerst. MIjn 4 -jarige heeft heel soms de neigimg om op de linkervolte uit te breken. Het gaat nu goed, maar stel dat hij het in de proef doet. Wat moet je dan doen? Gewoon naar links terug draaien en verder gaan?
Groetjes Nelleke