Hulp/inspiratie nodig!! Organisatie wedstrijd.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_San_

Hulp/inspiratie nodig!! Organisatie wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 14:33

hey luitjes,
ik organiser elk jaar en soort onderlinge wedstrijd bij mij thuis, dit bestaat uit een springparcoursje, dressuurproefje en een behendigheids parcoursje. Nu had ik er vorig jaar een estafette bij. Maar ik wil iets nieuws, iets leuks erbij doen of gewoon iets heel anders. Hebben jullie ideeen?? Of dat je bijv iets anders doet met springen..... Niet gewoon een parcours maar een soort spel. Op deze site http://groups.msn.com.startlijstenstaat nog iets meer informatie en foto's van de wedstrijd. Kunnen jullie mij helpen??
Alvast bedankt

Charley89

Re: Hulp/inspiratie nodig!! Organisatie wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:13

Ringsteken Haha!

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:23

pas de deux op muziek Tong uitsteken

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:24

Een groot verkleed festijn van maken! Een kür op muziek of pas de deux is ionderdaad heel erg leuk!

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 15:03

pas de deux is heel leuk om te doen..
wij hebben dat ook op de ponyclub gedaan en iedereen vond het leuk, er werden prijzen uitgedeeld voor wie het best reed, en wie het leukst verkleed was.. t was gewoon leuk.. Haha!

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 15:04

als je iets wil veranderen aan het springen kun je mischien ook verkleed springen, is ook altijd wel leuk..

rochjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 15:18

stoelen dans (telkes van het paard/pony afspringen of pionnen race (met het paard/pony naar de pion racen en dei dan 'bezet' houden.

veel suc6 met het organiseren!

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 15:35

rochjuh
dat is ook een leuk idee, hebben wij ook een keer gedaan maar met stoelendans moet je best snel afstappen enzo.. niet alle ponys vinden dat leuk(sommige schrikken)

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 16:23

Misschien kan je ook iets van Tali Ho erbij doen.
Dat is zo'n spel waarbij er één ruiter bij de B moet gaan staan en de ander bij de E. Dan moeten ze eerst een half rondje stappen en daarna een half rondje draven. Vervolgens moeten ze een heel rondje galopperen, en het gaat erom wie het snelste is.
En verkleed is idd erg leuk. Dat van de stoelendans: misschien kan je een aantal pionnen neerzetten, dat de ruiters dan hun zweep in de pion moet stoppen. Of een aantal balken neerleggen.
En misschien kan je iets van pas de deux doen met springen, dan heb je een aantal hindernissen aan de ene kant en een aantal aan de andere kant, die evenwijdig aan elkaar staan. En daarbij kan je bijvoorbeeld doen dat ze in een bepaald thema moeten komen.
In elk geval succes!

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:20

misschien is equip-springen(weet niet of ik het goed schrijf Verward) wat?
dan maak je een blok in 1 hoek van de bak waar 3 pony's/ paarden moeten staan. 1 van de paarden springt het parcour en gaat terug in het hok, als diegene terug in het hok is gaat nummer 2 het parcour rond, gaat weer terug naar het hok enz..
lijkt mij erg leuk als je iets in het parcour wil veranderen!
ik wens je veel succes en plezier!