Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ddees schreef:De enting is toch nog geldig, dit geld alleen als je paard nog niet geënt is. Maar je moet wel minimaal 1 dag niet rijden, omdat je kans hebt op koorts door de inenting.
Cardy schreef:@ Saden: maar als ik de enting uitstel dan ben ik weer te laat met me enting. (of mag je er een aantal dagen overheen zitten?)

sas_dancer schreef:ja ik dacht inderdaad al zoiets. Ik denk dat je zelf moet weten of je gaat maar als ze controleren
Cardy schreef:@ Saden: maar als ik de enting uitstel dan ben ik weer te laat met me enting. (of mag je er een aantal dagen overheen zitten?)
Alanta schreef:Cardy schreef:@ Saden: maar als ik de enting uitstel dan ben ik weer te laat met me enting. (of mag je er een aantal dagen overheen zitten?)
Sorry hoor, maar wat is nu belangrijker? De gezondheid van je paard en andere paarden of een wedstrijd!!
judithh schreef:Cardy schreef:@ Saden: maar als ik de enting uitstel dan ben ik weer te laat met me enting. (of mag je er een aantal dagen overheen zitten?)
Uitstellen kan...mits je, je paard 2x per jaar ent.
Paarden moeten 1x per jaar geent worden voor de wedstrijden, ik ent zelf altijd standaard 2x per jaar, dan zou het dus geen probleem zijn het een weekje later te doen.
Ent je 1x per jaar dan mag je niet starten.