mutatieformulier startkaartaanvraag probleempje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Barvrouwke

mutatieformulier startkaartaanvraag probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 22:33

Hallo iedereen,
ik probeer een mutatieformulier startkaartaanvraag in te vullen, maar stuit op het volgende.
Ik moet een levensnummer en een stamboeknummer invullen, maar nu heb ik op het papier een chipnummer en een registratienummer staan, met beide teveel cijfertjes om in die hokjes te proppen.
Wat hoort waar?

Alvast bedankt.

gomir

Re: mutatieformulier startkaartaanvraag probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:41

Levensnummer en stamboeknummer zijn volgens mij beide het registratienummer dat op je papier/in je paspoort staat. Chipnummer moet je iig ergens anders nog invullen.
Scheiding tussen levensnummer en stamboeknummer dateert denk ik nog uit de tijd dat er paarden zonder papier waren die ook geen stamboeknummer hadden, die kregen dan van de bond een nummer geloof ik. (is voor mij allemaal al jaren terug, kan ook best zijn dat alles toen een nummer van de bond kreeg naast het stamboeknummer). Heb geen mutatieformulier bij de hand dus dat kan ik nu niet opzoeken.

Als het niet past gewoon na de hokjes verder gaan. NRPS-er toevallig die redelijk recent geboren is? Mijn drie-jarige heeft ook zo'n idioot lang nummer namelijk vergeleken met mijn KWPN-er Clown (vond het juist wel mooi voor het evenwicht, zijn de twee nummers op mijn coupon ongeveer even lang Haha! )

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 22:45

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:51

Ik weet niet wat voor formulier jij hebt, maar ik heb de afgelopen keren alleen maar levensnummer in hoeven vullen(eerste regel) en nergens registratienummer

Chipnummer hoeft idd niet, dat moet leesbaar op de kopie van je paspoort staan en dan nemen ze het daarvan over. (maar in mijn paspoort staat het gedrukt ipv op sticker en dan kun je het niet lezen na kopieren dus ik moest het wel opschrijven)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:07

anders het er zelf even bijschrijven:
chipn. is=000000dat heb ik de laatste 2 x gedaan toen ik er niet helemaal uitkwam Clown
is helemaal goedgekomen,.