Neplachje op wedstrijd?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xsimone

Neplachje op wedstrijd?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 20:36

Wat ik me nou eigenlijk afvraag, wie zit er hier allemaal met een neplachje op een wedstrijd zijn proefje rijd??
Ze zeggen toch altijd dat de jury het liefste ziet als je met een 'Big smile' (naja dat is overdreven Clown ) op je pony zit???

Knipoog

Celine_M

Re: Neplachje op wedstrijd?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:40

Neplachje.. Als je graag rijdt, en je geniet ervan kijk je toch automatisch vrolijk? Vind ik niets nep aan. Maar wat is er mis met lachen naar de jury? Ik vind het zelfs een vorm van beleefdheid bij het binnenkomen. Het staat toch iets ontspannener als je glimlachend je proef rijdt, dan als je als een donderwolk de bak door dendert? Lachen

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 20:43

Haha je daar geef ik je helemaal gelijk in, maar een neplachje daar versta ik eigenlijk onder om bewust een glimlachje te tonen!
Ik kijk bijv. altijd heel boos omdat ik geconcentreerd bezig ben, daarom ben ik op een 'nep'lachje aan 't oefenen!! Lachen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:45

Ik lachtte vroeger altijd helemaal omdat ik ik dan ook stemhulpen kon geven op het woordje ja sprong de mijne waar dan ook aan in galop en bij ssssssssssttttttttttt moest ie strekken heb veel profijt gehad van mijn lachje

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 20:46

Haha, dat is nogeens handig!! Lachen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:46

Ja als ik toch moest lachen graag in mijn voordeel dan

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:50

Ja ja...een brede smile op je gezicht maar ondertussen met een gluiperig zacht stemmetje zodat de jury je niet hoort als je knol vervelend is ( op het moment dat ze vervelend zijn, zijn het knollen! ) zeggen....rot bok lopen, laat eens los, loop eens wat door, ga nou opzij, enz.Ik ken het wel een beetje!

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:51

xsimone schreef:
Haha je daar geef ik je helemaal gelijk in, maar een neplachje daar versta ik eigenlijk onder om bewust een glimlachje te tonen!
Ik kijk bijv. altijd heel boos omdat ik geconcentreerd bezig ben, daarom ben ik op een 'nep'lachje aan 't oefenen!! Lachen

Haha, zo bedoel je. Lachen Ik kan ook héle leuke gezichten trekken als ik aan het rijden ben (moet je maar eens in m'n profiel kijken Nagelbijten / Gniffelen) Tong uitsteken! Ja, het is inderdaad geen zicht als iemand de hele tijd zo fake zit te lachen om toch maar sympathiek over te komen, heb je gelijk in Tong uitsteken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:52

nou nee hoor ik zeg maar 3 woordjes ja ssssssssssssst rrrrrrrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrrrrr is braaf

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:53

ik krijg altijd komentaar van mn ouders dat ik zo boos zit te kijken maar ben dan zo geconcentreerd bezigdatik niet aan lachen denk. alleen als ik een ontspanne bosritje maak lach ik wel een maar tijdens prive les of wedstrijd ben ik heeel serieus.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:20

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 06:40

een vriendin van mij rijd altidj met een grte grijns, gewoon omdat ze het leuk vind:
graag sereus rijden stond op dr protecol, paard loopt verder netjes en alles..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:12

Ik kijk altijd serieus. Lachen Met groeten lach ik wel. Haha! &als m'n proef goed ging lach ik wss meer dan wanneer mijn proef minder ging. Clown Tong uitsteken

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 16:44

Ik keek altijd enorm boos, dat is gewoon mijn blik als ik heel geconsentreed bezig ben. Maar ik heb me toen een keer voorgenomen altijd met een lach de proef door te gaan Haha!

Naomi96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:54

Meestal kijk ik heel serieus Tong uitsteken dan ben ik echt geconcentreerd op wat ik doe maar aan het eind lach ik altijd wel en zeker als het super ging Haha!

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:59

Ik vind rijden ook heerlijk en geniet er zeker van, maar bij mij zit er geen lach om de mond Knipoog. Ik kijk altijd bloedje serieus wanneer ik aan het rijden ben..
Tijdens de proef wanneer we binnenkomen enzo kijk ik wle altijd glimlachend, heb dit een keertje niet gedaan, en het halthouden enzo ging even goed als bij die andere proef,maar had toen ik niet glimlachte een punt minder..

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:01

lachen omdat je geniet, doe je vaak al automatisch, ik lig vaak slap van het lachen op mn paard, maar tijden wedstrijden moet je je consentreren, als je vlak voor je proef gaat genieten omdat ze zo lopen, dan blijf je vaak de hele proef lachen, dus niets nep, gewoon genietend, iig zo is het bij mij! ik hoop dat het voor jou en andere het zlefde zou zijn/worden

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:01

Ik kijk ook erg serieus maar dat heeft met concentratie te maken Haha!
Bij het afgroeten lach ik wel altijd!

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:03

Als ik wedstrijden zou gaan rijden denk ik dat ik me veels te veel conventreer Knipoog Verder kan ik heus wel echt achen maar dat is vooral met binnenkomen en eraf gaan Haha! (ik rij dus nog amper wedstrijden)

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:04

ik lach eigenlijk altijd onbewust Clown

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:19

Ik zit niet met een grote grijns op mn paard tijdens mn proef maar heb wel een ontspannen en redelijk blij gezicht Tong uitsteken

GranAmor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 20:02

Veel jury's hebben er een hekel aan, nouja hekel is een groot woord. maar ze weten toch dat het nep is