wedstrijdtenu..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Dreamer

wedstrijdtenu..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 17:18

wij moeten dus met wedstrijd persé een verenigingssweater aan. t siet er echt niet uit en is superwarm. k heb liever gewoon een zwart jasje ofzoo.. heeft iemand ook dit probleem?
xx

waterval123

Re: wedstrijdtenu..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:36

Wij moeten geen sweater maar we moeten wel persé van de club zo'n lelijk blauw jasje, terwijl voor de rest alles zwart is Boos!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:39

Probleem? Ik zou liever in een sweater rijden dan in zo'n warm zweetjasje. Haha!

Als je vereniging/ponyclub een verenigingstenue hanteert heb je je daar in principe aan te houden, mits je op een concours start. Dan mag je in een zwart of donkerblauw jasje starten. Een kwestie van de reglementen kennen. Knipoog

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:45

Wij moeten van de club juist op concour het club jasje aan.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:27

ja dat klopt ook je bent verplicht in verenigingstenue te rijden juist op wedstrijden van de KNHS.
Ik zou liever een trui antrekken dan een jasje. het is misschien minder mooi maar wel veel comfortabeler

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 09:15

Als de club mij zou verplichten om in hun kleur te starten, dan zou ik een andere club zoeken...

Maar goed, je kunt er nu weinig aan doen... als lijkt een sweater me wel comfortabel zitten Lachen

Goofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:08

ik vond het juist altijd wel leuk zo'n trui.... en dan ook nog te bedenken dat onze clubstrui in smurfenblauw is! Wij hoefden ze in principe alleen op streekwedstrijden aan, op CH of andere concoursen was het niet verplicht. Toen ik M reed kreeg ik een jasje, maar reed braaf in trui op streken ook in de Z, want hier mochten we wel een jasje aan. Maar vond t wel stoer dat ik juist met trui en gewone cap in de Z reed en dan ook nog eerste werd! Wie zegt dat een jasje je beter maakt?

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 10:30

In het Z ben je juist wel verplicht om in jasje te starten Knipoog ook al is het verenigingstenue anders...Vind ik op Z nivo ook wel zo netjes trouwens hoor.
Verder ben je bij mijn weten inderdaad verplicht om (indien aanwezig) het verenigingstenue te dragen op officiele wedstrijden.

Ik moet zeggen, toen ik begon met wedstrijden rijden zag je superveel sweaters of bodywarmers. Eerlijk is eerlijk, sommige waren zo verwassen en zonder model dat het niet echt mooi meer was, maar je herkende je clubgenoten tenminste! Tegenwoordig rijdt zelfs bij de pony's iedereen al in een zwart of blauw jasje, enkele uitzonderingen daargelaten..ik vind het eerlijk gezegd onzin. Waarom zou je een kind van 8 in een rijjasje steken? Is toch niet zinnig meer...en ze moeten ook nog ieder jaar ofzo een grotere maat, voor de kleinere clubs is dit al niet op te brengen. En die kleine kinderen zijn toch hartstikke zwart aan het eind van de dag Knipoog
Ik vond het altijd zo'n vrolijk gezicht, al die verschillende kleuren truien...het zat prima, ze konden gewoon in het wasmachine.

Goofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 11:13

Het was toen (3 jaar geleden) niet verplicht bij de pony's om op streekwedstrijden in een jasje te rijden. Het lijkt misschien netter, maar wij hadden net nieuwe clubtruien dus het zag er ook zeker wel netjes uit. Het was wel zo dat ik vanuit de dressuurbaan gelijk moest springen en ik het in een trui veel lekker vind springen dus vandaar dat ik m ook al aan had! Maar ik vond het altijd wel leuk lijken al die kleuren, vooral toen we nog parades reden kon je heel leuk zien wie bij welke club hoorde. Nu rijdt bij ons op de streek ook nog maar de helft van de pony clubs in trui. Ik vind het wel jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 12:06

Ik ben pas bij de club en omdat het maar voor 1 jaar is hoef ik geen tenu Lachen

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 12:09

Wij niet, ik rijd gewoon in een jasje. Een trui vind ik 100x zo lekker zitten, maar een jasje staat veel netter vind ik. Haha!

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 14:26

_angela_ schreef:
Als de club mij zou verplichten om in hun kleur te starten, dan zou ik een andere club zoeken...

Maar goed, je kunt er nu weinig aan doen... als lijkt een sweater me wel comfortabel zitten Lachen

Nou bij ons op de club geven ze gewoon fijn les, en dan maar in een blauw jasje starten.
Alleen daarom ga je toch niet onder een club vandaan?

karlijn_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:41

bij mij op de club, moeten we op wedstrijd rijden met een witte blouse met daaroverheen een groene bodywarmer... dat is dus ons wedstrijdtenue..

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:45

Bij ons op de vereniging moesten we ook erg lang met sweater,
wij vonden dit ook niet echt wat en veel buurt verenigingen gingen over op een witte blouse met een mooi getailleerd bodywarmertje
we hebben toen met z'n allen gewoon aangegeven in de ledenvergadering dat een nieuw tenue misschien wel wat was
die is er ook gekomen,
inmiddels val ik niet meer onder het verenigingstenue omdat ik Z dressuur ben
maar als ik jou was zou ik het gewoon eens aankaarten bij de vereniging met een paar mensen meer Ja