ik heb nu 2 weken ofzo mijn startkaart binnen, en ik moet hem nog even betalen. Nu heb ik net salaris gehad dus dat leek me een goed moment
Nu zit er bij de kaart een acceptgiro waar van alles opgeschreven is, maar ik doe eigenlijk altijd alles met internetbankieren en dit zegt me dus niks. Nu staat er bij de rekening waarvan het afgeschreven zou worden, het rekeningnr van mijn moeder??
Ik heb een aantal jaren geleden verschillende paarden gestart, en het klopt dat mijn mams toen alles betaalde, maar inmiddels mag ik dat zelf doen. Ik heb geen rekeningnr ofzo op moeten geven bij de aanvraag ervan... maar ze hebben dat nr dus automatisch? Kan ik nu gewoon via internetbankieren van mijn eigen rekening het bedrag overmaken naar de KNHS? Die acceptgiro gebruiken is ook vrij banketstaaf voor mijn mams
. Maar het maakt in principe niet uit hoe ik het betaal, als het maar betaald wordt toch? Of schop ik dan hun administratie in de war? En (hoe) moet ik dat rekeningnummer wijzigen?Er is hier niemand thuis aan wie ik het kan vragen, dus ik dacht, ik vraag het even aan bokt