Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lowara schreef:goh... ik heb behalve bij het aangeven dat ik een startkaart wil nooit meer contact gehad met de club over concoursen eigenlijk.
ik ook niet vind het wel zo fijn om alles zelf te regelen 

grid schreef:Lowara schreef:goh... ik heb behalve bij het aangeven dat ik een startkaart wil nooit meer contact gehad met de club over concoursen eigenlijk.
ik ook niet vind het wel zo fijn om alles zelf te regelen
Maar ken wel verenigingen waar je bv aan het begin van het seizoen een lijstje krijgt en je daarop aanvinkt waar je heen wilt en dit dus vervolgens door de club geregeld wordt...
Ik kijk via startlijsten.nl of via de site van de Kring waar en wanneer er wedstrijden zijn ff mailtje of belletje naar organiserende vereniging (of online inschrijven) en vervolgens coupon(s) opsturen ... KLAAR
Lowara schreef:goh... ik heb behalve bij het aangeven dat ik een startkaart wil nooit meer contact gehad met de club over concoursen eigenlijk.
xx_Irisje schreef:gewoon opsturen, ls t dan vol is sturen ze je coupons terug of ze bellen je even..

xx_Irisje schreef:ik stuur me coupons altijd ruim van te voren al op..
als ik weet dat er kleine klase zijn of de wedstrijd is binnen een maand al dan bel ik eerst
had het niet helemaal juist neer gezet Redford.
zeker als het binnen een korte tijd is en ik probeer dan nogergens tussen te komen (omdat ik toeallig een weekend vrij heb met paard etc) dan bel ik altijd meerdere vereningen achter elkaar die dat weekend wedstrijd hebben..
in de Paard en sport staat trouwens geen wedstrijdkalender meer..