wedstrijden hoe opgeven???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sanzon

wedstrijden hoe opgeven???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 21:01

ik ben nu 3 keer gestart op mijn eigen vereniging. en daar moet ik via een andere site me opgeven voor de wedstrijd.
nu wil ik graag weten hoe dat bij andere vereningen gaat.
want op de site van andere verenigingen staat niet aan gegeven hoe je moet opgeven.
en hoe je kan opgeven voor de kring kampioenschappen.??? ( voorrondes )

kan iemand mij het vertellen.

bedankt s zonneveld

Julia_Romeo

Re: wedstrijden hoe opgeven???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:33

voor wedstrijden, kun je op www.startlijsten.nl vraagprogrammas vinden van wedstrijden, daar staat ook altijd een telefoon nummer en meestal ook een mail adres.. je kunt ze gewoon mailen/bellen en dan opgeven, en dan vertellen ze je waarna je je coupon(s) moet opsturen.

Voor die voorrondes (selecties) moet je even op de site kijken van je eigen kring. daar gaat het opgeven gewoon hetzelfde als normaal.. maar als je alle selecties (meestal mag je slechtste laten vallen) heel goed rijd , mag je door naar Provincie-kampioenschappen, met kringkampioenschappen weet ik niet want dat hebben we in mijn kring niet Knipoog

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:35

Bij ons op de vereninging hangen de vraagprogramma's van wedstrijden in de buurt. Je kan je daarop inschrijven en het bestuur van de vereniging regelt het dan verder Ja

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:53

kunt je tegenwoordig ook vaak via startlijsten.nl via inlog je aanmelden voor wedstrijden. bij onze vereniging hebben we besloten dat we ons zelf voor wedstrijden op mogen geven, en das best wel handig Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:24

is het dan zo dat je alles via je club laat regelen?
ik regel de wedstrijden altijd zelf eigenlijk Clown

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 13:24

Ik bel/mail altijd even. Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 13:37

goh... ik heb behalve bij het aangeven dat ik een startkaart wil nooit meer contact gehad met de club over concoursen eigenlijk.

SusanneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 15:25

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:56

Lowara schreef:
goh... ik heb behalve bij het aangeven dat ik een startkaart wil nooit meer contact gehad met de club over concoursen eigenlijk.

Haha! ik ook niet vind het wel zo fijn om alles zelf te regelen Ja

Maar ken wel verenigingen waar je bv aan het begin van het seizoen een lijstje krijgt en je daarop aanvinkt waar je heen wilt en dit dus vervolgens door de club geregeld wordt...

Ik kijk via startlijsten.nl of via de site van de Kring waar en wanneer er wedstrijden zijn ff mailtje of belletje naar organiserende vereniging (of online inschrijven) en vervolgens coupon(s) opsturen ... KLAAR Knipoog

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:59

Ik kijk altijd op internet waar leuke wedstrijden zijn.
Meestal staat er wel bij dat je coupons moet opsturen naar een een of ander adres. En dit doe ik dan ook.
Zet er de plaats, datum en klasse bij. Op de bus doen en klaar is kees.. Bloos Haha!

sanzon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 09:36

bedankt voor de reacties.
nu nog een vraag, stel je voor dat ze online niks hebben en dat je het moet opsturen je startcoupons. hoe weet je dan of het vol zit???

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 10:02

gewoon opsturen, ls t dan vol is sturen ze je coupons terug of ze bellen je even..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:17

grid schreef:
Lowara schreef:

Haha! ik ook niet vind het wel zo fijn om alles zelf te regelen Ja

Maar ken wel verenigingen waar je bv aan het begin van het seizoen een lijstje krijgt en je daarop aanvinkt waar je heen wilt en dit dus vervolgens door de club geregeld wordt...

Ik kijk via startlijsten.nl of via de site van de Kring waar en wanneer er wedstrijden zijn ff mailtje of belletje naar organiserende vereniging (of online inschrijven) en vervolgens coupon(s) opsturen ... KLAAR Knipoog

zo die ik het ook:j
en nu ik in Engeland zit heb ik een kennis iets van 15 startcoupons gegeven mijn lijst met concoursen en die mag ze fijn allemaal opsturen Clown

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:04

Lowara schreef:

Ik ook niet. Vind het veel fijner om zelf alles te regelen. Dan weet je tenminste zeker dat je overal optijd ingeschreven staat enz. Lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:04

precies, als er wat fut gaat ligt dat ook lekker aan jezelf.
en niemand die je met je planning bemoeit.

ik regel ook alles zelf en t bevalt me prima!
ben zelfs nog nooit bij mn eigen rijvereniging gestart. (ben toch al 3 jaar lid)
Staat voor de zomer op het porgramma.

Redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:12

Sorry 2x gepost, pc deed raar, zie voor bericht hieronder..
Laatst bijgewerkt door Redford op 25-03-07 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:12

xx_Irisje schreef:
gewoon opsturen, ls t dan vol is sturen ze je coupons terug of ze bellen je even..

Als voormalig wedstrijdsecretaresse zou ik je toch wel even meegeven dat het wel prettiger is als je van te voren even mailt of belt of er nog eventueel plek is. Als je gewoon je coupons opstuurd, maak je dat je de organiserende vereniging extra werk geeft indien ze vol zitten. En als je eerst even contact opneemt weet je iig zeker dat je mee kunt doen. En neem maar van mij aan dat dat voor een wedstrijdorganisatie ook prettiger is, je weet dan tenminste waar je allebei aan toe bent.

Voor de TS, ik weet niet of je de paard en sport ook krijgt? Hier staat nl ook altijd een wedstrijdkalender in met telefoonnummers, tevens kun je op de site van de knhs ( http://www.knhs.nl ) ook alle wedstrijden vinden, nog meer dan op http://www.startlijsten.nl Daar staan nl alleen wedstrijden op als de organisatie ze ook daar aanmeldt en bij de knhs staan dus alle officiele aangevraagde wedstrijden. In de kalender van de knhs wordt eveneens aangegeven of een wedstrijd een kringwedstrijd is, dus dan weet je altijd waar die zijn.
Laatst bijgewerkt door Redford op 25-03-07 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:15

ik stuur me coupons altijd ruim van te voren al op..
als ik weet dat er kleine klase zijn of de wedstrijd is binnen een maand al dan bel ik eerst Knipoog
had het niet helemaal juist neer gezet Redford.

zeker als het binnen een korte tijd is en ik probeer dan nogergens tussen te komen (omdat ik toeallig een weekend vrij heb met paard etc) dan bel ik altijd meerdere vereningen achter elkaar die dat weekend wedstrijd hebben..

in de Paard en sport staat trouwens geen wedstrijdkalender meer..

Redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:18

xx_Irisje schreef:
ik stuur me coupons altijd ruim van te voren al op..
als ik weet dat er kleine klase zijn of de wedstrijd is binnen een maand al dan bel ik eerst Knipoog
had het niet helemaal juist neer gezet Redford.

zeker als het binnen een korte tijd is en ik probeer dan nogergens tussen te komen (omdat ik toeallig een weekend vrij heb met paard etc) dan bel ik altijd meerdere vereningen achter elkaar die dat weekend wedstrijd hebben..

in de Paard en sport staat trouwens geen wedstrijdkalender meer..

Dat van de paard en sport wist ik niet, krijg hem dan inmiddels ook niet meer..

Maar de site van de knhs heeft toch nog wel een kalender? Deze is vollediger dan die van startlijsten, hoewel deze beter werkt! Vooral omdat de verenigingen dit zelf doen. Maar goed dat is offtopic

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:22

je kan het beste alle 2 de sites door elkaar heen gebruiken Tong uitsteken
op de knhs site staat namelijk ook niet echt een kalender meer, je kan opgeven tussen welke data je een wedstrijd zoekt en dan gaat ie voor je zoeken.
en op startlijsten is handig, kan je het vraagprogramma zien en kijken of iets als vol zit of niet.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:25

die van de KNHS zelf werkt voor geen meter. geef steeds mijn eisen op en dat zegt hij dat er niets is.
terwijl als ik dezelfde dingen op startlijsten.nl neerzet, ik gelijk lijstenvol krijg Clown
beste kun je even kijken welke kring je rijdt, en daar de site van zoeken ( mijne is kringtwente.nl) en dan ook even startlijsten controleren of het klopt en zonodig extra concoursen die net buiten je kring vallen zoeken.

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 09:05

Ik stuur een mail met daarin de wedstrijden die ik wil rijden naar het wedstrijdsecretariaat van mijn vereniging en dan geeft zij mij op. Lachen

Ik heb zelf ook een wedstrijdkalender van de vereniging gekregen, waar (bijna) alles op staat. En verder kijk ik idd op de site van de KNHS en startlijsten.nl Ja

sanzon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 18:20

bedankt voor alle tips.

heb me net opgegeven in halfweg 22 april.
via startlijsten.

bedankt.

MarenFrodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:48

Ik ga gewoon altijd op startlijsten.nl kijken of er nog wedstrijden zijn.
Alvast succes met je wedstrijd rijden !