KNHS, lidmaatschap + startkaart + startcoupons?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BellyBel

KNHS, lidmaatschap + startkaart + startcoupons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 17:57

Hoi,

Ik meen dat deze 3: Startkaart, startcoupons en de lidmaatschap (vd KNHS) allemaal via de pony club gaan?
Maar is het bij de meeste ongeveer hetzelfde of zijn het totaal verschillende prijzen?

En hoe veel betaal jij hier voor? (startkaart + lidmaatschap KNHS gelieve per jaar). Owja, startkaar moet je toch elk jaar weer opnieuw betalen?

Groetjes,
BellyBel

xx_Irisje

Re: KNHS, lidmaatschap + startkaart + startcoupons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 18:00

de meeste ponyclubs regelen dit gewoon voor je.
er zijn ook clubs waarbij je het zelf moet doen, maar dan betaal je vaak ook minder aan lidmaatschap voor je pony club.

dit is een schatting hoor,
startkaarT: 45 euro.
startcoupons weet ik niet zo uit mn hoofd en lidmaatshap van de knhs was heloof ik rond de 60 euro.
hier zat ook de P&S bij.

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 18:03

startkaart kost 39,75 en de rest weet ik niet want ben zelf op zoek naar een niet te dure rijvereniging (niet rijdend lid)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:04

De prijzen van het KNHS (dus startkaart €39,75, afdracht €13,50, Paard&Sport €27,-, coupons €16,50) zijn voor iedereen gelijk en worden meestal via je ponyclub of rijvereniging ge-ind Ja
Het eerste jaar moet je ook nog eenmalige inschrijfkosten betalen bij het KNHS en jaarlijks keren dus bovenstaande kosten KNHS terug

Alleen het lidmaatschap van de vereniging verschilt dus onderling. Ook krijg je bv bij de ene wel les erbij bij een andere weer niet enz enz enz.

ps hier zijn al meerdere topics over en volgens mij staat er ook al iets over in FAQS Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:21

Juist Grid, en daarom ook een slotje op dit topic.