Cross wedstrijden.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sky

Cross wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 13:01

Hoii,

Ik ga misschien aan een Cross-wedstrijd meedoen met mijn verzorgpony, een New Forest merrie.
Ik heb nooit eerder een wedstrijd gereden, die wedstrijden gaan dan plaats vinden in Moerkappelle.
Ik begon met rijden in de zomer 2006, nu krijg ik les van iemand van 15 die uitstekend rijdt.

Wie heeft er weleens aan een Cross-wedstrijd meegedaan?
Was het moeilijk om te doen?
Als je het gedaan heeft wil je ik wel een pb sturen met wat vragen.
Gewoon om te kijken wat andere er van vinden/vonden!

Alvast Bedankt Haha!

Camee

Lappie_Lap

Re: Cross wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 14:09

dit hoort in het SGW-forum, ik TEM ff.

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:22

ik rij zulke wedstrijden met mijn pony en moet eerlijk zeggen dat ik vind dat je beter kunt beginnen met gewoon parcour springen voordat je aan een cross gaat beginnen
bij de cross zijn de hindernissen vast dus als de benen niet hoog genoeg worden opgetild dan zijn de gevolgen vaak niet te voorzien
misschien is het verstandig om eerst gewoon te gaan springen (wedstrijden)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:22

Ik vraag me af of het op het SGW forum hoort. Gaat het hier om een renwedstrijd (crossen), of om een wedstrijd met natuurlijke hindernissen (SGW)? In Moerkapelle zijn namelijk geen SGW's voor zover ik dat weet.

Ik zal het topic sluiten. Het staat de TS vrij om een topic (met een duidelijkere beschrijving te openen op SGW of op DRS (afhankelijk van waarover het gaat).