altijd anders

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_jpeine

altijd anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 18:00

heej

ik rijd vaak B- dressuur wedstrijden, en heb de punten voor de L.
maar soms gaat het heel goed en soms is mijn pony zo ontzettend sloom en niet oplettend,
of juist TE oplettend dat ze overal van schrikt.
ik rijd ongeveer 3/4 keer in de week en daarvan 1 keer een bosrit.

groetjes lisa

lisa_jpeine

Re: altijd anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 18:02

als het niet goed staat Clown

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 19:16

Dat is lastig ja. Ik denk dat je daar heel weinig aan kunt doen. In de training hem nog beter voor elkaar hebben, evt. thuis langer doortrainen zodat de fouten DIE hij maakt fouten zijn die hij anders op hoger niveau zou maken en op lager niveau minder afgestraft worden en veel met hem weggaan op ander terrein zodat hij routine krijgt.

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:35

k zou het gewoon een keer proberen (hor concour (hc)),
en als dat dan goed gaat kun je gewoon over. maar als je niet zeker weet dat het goed gaat zou ik gewoon nog even in de B blijven rijden, wand als je een keer in de L gestart bent kun je niet meer terug.(of je moet verlies punten rijden)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:44

Je kan ook gewoon beginnen met de eerste L proef. Ik zelf heb een tijdje L gereden en de eerste zijn niet zo moeilijk.
Gewoon een keer proberen

Succes !

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:08

Tussen de L & B zit niet zoveel verschil. Ik zou als ik jouw was doordeweeks wat meer op verschillende terreinen rijden. En jij hebt toch ook wel is dagen dat je langzamer bent dan normaal? (A) Meer trainen = Meer Presteren, althans zo werkt het bij mij.

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:57

Dekloktikt schreef:
Tussen de L & B zit niet zoveel verschil. Ik zou als ik jouw was doordeweeks wat meer op verschillende terreinen rijden. En jij hebt toch ook wel is dagen dat je langzamer bent dan normaal? (A) Meer trainen = Meer Presteren, althans zo werkt het bij mij.

B en L1 is inderdaad maar weinig verschil.. meer trainen meer presteren werkt bij mij trouwens niet Clown